Haters Gonna Hate

0
661

Η μεθοδολογία προπόνησης του CrossFit είναι σίγουρα ένα πολωτικό θέμα. Σε όλο το διαδίκτυο θα διαβάσετε άρθρα όπως “Γιατί δεν κάνω CrossFit”, “Τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του CrossFit” και “CrossFit: το καλό, το κακό και το άσχημο”

Καθώς το CrossFit συνεχίζει να κερδίζει δυναμική σε ολόκληρο τον κόσμο, συνεχίζει να αποκτά όλο και περισσότερους κριτικούς.

Κάθε φορά που ανεβαίνει ένα βίντεο σχετικό με το CrossFit, το οποίο δημοσιεύτηκε στο Facebook ή το YouTube, να είστε σίγουροι ότι όταν θα αρχίσετε να διαβάζετε τα σχόλια, θα υπάρχει ένας εκπληκτικός αριθμός ανθρώπων που θα κατακρίνουν την κίνηση, θα αμφισβητούν το σκοπό και θα διασκεδάζουν κάνοντας σαρκαστικά σχόλια.

Γιατί συμβαίνει αυτό κάθε φορά;

Υπάρχουν δύο αντίπαλες ομάδες στο περιβάλλον του CrossFit. Η πρώτη ομάδα είναι αυτή που τα μέλη της είναι πολύ παθιασμένα με το CrossFit. Είναι άτομα με άριστη φυσική κατάσταση, με στόχους και σκοπό αλλά και ισχυρό το αίσθημα της κοινότητας. Επίσης, επευφημούν και πανηγυρίζουν τα επιτεύγματα των συναθλητών τους αλλά και αθλητών από όλο τον κόσμο, πιέζουν συνεχώς τα προσωπικά τους όρια, ξεπερνούν εμπόδια και θέτουν νέα προσωπικά ρεκόρ με έναν τρόπο μετρήσιμο.

Υπάρχει όμως και η άλλη πλευρά. Άνθρωποι που είναι εξίσου παθιασμένοι με το να μην τους αρέσει το CrossFit. Συνήθως παραδοσιακό bodybuilders ή ασκούμενοι σε κάποιο globo γυμναστήριο, που η προπόνηση τους εστιάζεται σε αυστηρές επαναλήψεις ασκήσεων, στη δύναμη και την αισθητική του σώματος. Κάθε φορά που γίνεται μια δημοσίευση σχετική με το CrossFit στο Facebook ή στο Youtube, η ομάδα αυτή αντιδρά τόσο έντονα στη μεθοδολογία προπόνησης του CrossFit που «κράζει» ανελέητα οτιδήποτε έχει σχέση με αυτό.

Ποιες είναι οι συχνότερες επικρίσεις;

· Αυτό το λέτε έλξη στο μονόζυγο; Αυτό δεν είναι έλξη.

· Σίγουρη ρήξη υπερακάνθιου.

· Αυτή δεν είναι μια λειτουργική κίνηση.

· Σίγουρα θα πάθετε ραβδομυόλυση.

· Αυτό είναι πολύ επικίνδυνο.

· Θα χάσετε όγκο. Πολύ αερόβιο.

· Fittest on Earth; Πλάκα μας κάνεις;

· Σίγουρα παίρνουν αναβολικά-στεροειδή.

Όλοι δικαιούνται να έχουν τη γνώμη τους.

Το καλό ή κακό με το διαδίκτυο είναι ότι όλοι έχουν το δικαίωμα της προσωπικής τους γνώμης. Όλοι έχουμε το δικαίωμα να μας αρέσει και να απολαμβάνουμε αυτό με το οποίο είμαστε παθιασμένοι και αντιστρόφως, εξίσου δικαιολογημένο να αισθανόμαστε παθιασμένοι με πράγματα στη ζωή μας για τα οποία δεν μας αρέσουν. Όταν συνδυάζονται αυτές οι δύο αντίπαλες δυνάμεις, αναγκαστικά οδηγούμαστε σε καθαρά «πόλεμο»! Αυτές οι δύο εκπληκτικά παθιασμένες φατρίες, πηγαίνουν στη μάχη, με μοναδικό σκοπό να προστατεύσουν αυτό που αισθάνονται πιο παθιασμένοι.

Το πιο συνηθισμένο παράδειγμα είναι το Kipping Pull Up ή το Butterfly Pull Up. Κάθε φορά που ανεβαίνει ένα βίντεο με το Workout “FRAN” τα σχόλια παίρνουν φωτιά.

Εστίαση στα θετικά

Όταν αισθανόμαστε τόσο παθιασμένοι με ένα θέμα, αντιδράμε αυθόρμητα για να το υπερασπιστούμε σθεναρά και να πολεμήσουμε εκείνους που έχουν αντιτιθέμενες απόψεις. Κάντε ένα βήμα πίσω, μόνο και μόνο επειδή σας αρέσει κάτι συγκεκριμένο, δεν σημαίνει αυτόματα ότι πρέπει να αντιπαθείτε το αντίθετο. Είναι σημαντικό να κατανοήσετε αντικειμενικά όλες τις απόψεις, ανεξάρτητα από το αν πιστεύετε ότι είναι σωστές ή λάθος. Δεν χρειάζεται να το παίρνετε προσωπικά.

Στο τέλος της ημέρας, είναι σημαντικό να επικεντρωθείτε στα θετικά αυτού που είστε παθιασμένοι. Τι είναι αυτό που από το πρωί της ημέρας σας εξιτάρει. Εάν είστε πολύ παθιασμένοι με το CrossFit, προπονηθείτε σκληρά, με καλή τεχνική, υπό το άγρυπνο μάτι ενός προπονητή, ξεκουραστείτε καλά και απολαύστε το ταξίδι! Από την άλλη πλευρά, αν αγαπάτε το bodybuilding ή οποιοδήποτε άθλημα εσείς γουστάρετε, τέλεια! Αυτό είναι επίσης θετικό, διοχετεύστε την ενέργεια σας για να πάρετε το καλύτερο από τον εαυτό σας.

Το θέμα είναι να είμαστε παθιασμένοι με την ανθρώπινη απόδοση και με τον τρόπο ζωής του fitness. Εάν η δραστηριότητα σας, σας σηκώνει από τον καναπέ αυτό είναι φοβερό! Όλοι μοιραζόμαστε τα πάθη για το CrossFit και το Functional Fitness και όχι μόνο τα εκτιμούμε, αλλά επικροτούμε τα επιτεύγματα μέσω άλλων τρόπων γυμναστικής, όπως το Strongman, την Ολυμπιακή Άρση Βαρών, το Bodybuilding, την Ενόργανη Γυμναστική και πολλά άλλα!

 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

5 × 2 =