CrossFit Training: Ο χειρότερος εχθρός σας.

0
919

DSC_9314

Βρίσκεστε κατά τη διάρκεια ενός 9λεπτου AMRAP και στο 2ο λεπτό αρχίζετε να ακούτε μια φωνή που σας λέει: «Δε θα αντέξεις».

Σας παρουσιάζoυμε τον χειρότερο εχθρό σας: Τον εαυτό σας.

Είναι εύκολο να είστε πάντα το θύμα αλλά είναι προτιμότερο να αναλαμβάνετε ευθύνες. Σε κάθε περίσταση ή κατάσταση είτε είναι συναισθηματική, είτε εργασιακή ακόμη και στα αθλήματα. Είναι εύκολο να βρίσκετε δικαιολογίες αλλά πάνω από όλα είναι πολύ εύκολο να ακούτε αυτή την εσωτερική φωνή που σας λέει ότι δε μπορείτε, δε θα πετύχετε, δεν είστε ικανοί.

Ο χειρότερος εχθρός σας θα κρυφτεί στο τελευταίο μέρος που εσείς θα σκεφτείτε. Πιστεύετε ότι ο χειρότερος εχθρός σας είναι το SquatSnatch; Πιστεύετε ότι ο χειρότερος εχθρός σας είναι το MuscleUp; Λάθος. Ο χειρότερος εχθρός σας είναι το μυαλό σας που σας λέει ότι δε μπορείτε να το κάνετε, ότι είστε κουρασμένοι, δεν κοιμηθήκατε καλά, δεν φάγατε σωστά και ότι προπονηθήκατε σκληρά την προηγούμενη ημέρα. Ο χειρότερος εχθρός σας είναι το μυαλό σας και κρύβετε μέσα σας.

Το πιο ενδιαφέρον και περίπλοκο σε όλο αυτό είναι ότι αυτή η εσωτερική φωνή σας κάνει να πιστέψετε ότι, οτιδήποτε σας λέει είναι αλήθεια. Σας κάνει να πιστέψετε ότι πράγματι δε μπορείτε να τα καταφέρετε, ότι κουραστήκατε ή οτιδήποτε άλλο. Σε αυτό το πανέμορφο παιχνίδι του CrossFit υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που πρέπει να δουλέψετε, δεξιότητες, τεχνικές, δύναμη, ταχύτητα, ισχύ κ.α. Αλλά υπάρχει ένας τομέας ο οποίος σε μεγάλο βαθμό έχει ξεχαστεί από τους περισσότερους αθλητές και αυτή είναι η ψυχική ανθεκτικότητα. Παρακάτω παρουσιάζονται μερικά απλά βήματα για το πώς θα εκπαιδευτείτε στη ψυχική ανθεκτικότητα:

  • Ακούστε το σώμα σας, όχι το κεφάλι σας. Το σώμα σας είναι το μοναδικό που θα σας πει πότε να σταματήσετε.
  • Βρείτε κίνητρο σε κάτι. Η έλλειψη κινήτρου οδηγεί σε διαλείμματα, βάλτε ένα στόχο και μη ξεκουραστείτε μέχρι να το πετύχετε.
  • Βρείτε έναν trainingpartner ίδιου ή καλύτερου επιπέδου από εσάς. Αυτός θα σας «τραβάει» κοντά του.
  • Να είστε θετικοί. Αν έχετε θετικά vibes στο μυαλό σας, θετικά vibes θα σας έρθουν.
  • Μιλήστε στον εαυτό σας. Πείτε σε αυτή τη φωνή ότι μπορείτε να τα καταφέρετε και να σταματήσει να σας ενοχλεί.
  • Οραματιστείτε ότι πετυχαίνετε αυτό που θέλετε. Σκεφτείτε τον εαυτό σας στο βάθρο και ιδιαίτερα πιστέψτε στον εαυτό σας ότι μπορείτε να το πετύχετε.
  • Διαλογιστείτε και αναλύστε τις αδυναμίες σας. Εστιάστε σε αυτό που δεν είστε καλοί χωρίς να παραμελείτε τα δυνατά σας σημεία.
  • Ετοιμαστείτε. Οι διοργανώσεις διαδέχονται η μια την άλλη. Το 90% της επιτυχίας είναι η προετοιμασία.
  • Να είστε χαρούμενοι. Γιατί είναι δωρεάν.

Κάτι που δε πρέπει να ξεχνάτε είναι ότι η αποτυχία επίτευξής του στόχου είναι μέσα στη ζωή. Δε μπορείτε πάντα να κερδίζετε. Το σημαντικό είναι να σηκωθείτε μετά από αυτές τις ήττες και να αποδείξετε στον εαυτό σας ότι μπορείτε.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

four × five =