CrossFit Tip: Ανάβαση σε σκοινί

0
2021

Μία άσκηση που χρειάζεται εξαιρετική τεχνική στο CrossFit είναι το να ανεβείς το σκοινί. Η προπονήτρια Laurie Galassi του CrossFit Santa Cruz μας δείχνει δύο τρόπους!

Στην πρώτη μέθοδο ανάβασης η Galassi προτείνει να τυλίγεις το ένα πόδι γύρω από το σκοινί και μετά με το άλλο πόδι να πατάς το σκοινί πάνω στο τυλιγμένο πόδι.

«Όσο πιο ψηλά βάλεις το πόδι σου τόσο καλύτερα γιατί μπορείς να φτάσεις ψηλοτερα» σημειώνει η Galassi, προτείνοντας να έχει μεγάλη κλίση ο γοφός με το γόνατο όσο ο αθλητής αρπάζει το σκοινί και ανεβαίνει.

Η δεύτερη μέθοδος βασίζεται στο να βάζεις το πόδι όσο πιο ψηλά γίνεται και δίπλα στο σκοινί και το άλλο πόδι να έρχεται και να κλειδώνει το σκοινί πάνω στο άλλο πόδι χρησιμοποιώντας το ως μοχλό.

«Με αυτόν τον τρόπο θα αρχίσεις να ανεβαίνεις έχοντας το  σκοινί μπροστά στο σώμα σου και θα σε βοηθήσει πολύ στην ισορροπία σου» λέει η Galassi.

Προσθέτει δε ότι «Πρέπει να μαζέψεις το γόνατο σου… και μετά να αρπάξεις το σκοινί. Είναι σαν να γίνεσαι μία μπάλα, που πρέπει να ανοίξει»

Όταν το κάνεις σωστά, η ανάβαση στο σκοινί με σωστή τεχνική θα σε βοηθήσει πολύ στο να δυναμώσουν τα πόδια σου. Η ανάβαση στο σκοινί χωρίς δύναμη στα πόδια  είναι ένα ξεχωριστό κεφάλαιο που θα το αναλύσουμε σε επόμενη συνάντηση.

Πηγή: Crossfit Journal

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

5 × 3 =