Chalk it Up: Πως θα γίνουμε Snatchastic

0
2752

Γράφει η Σταυρούλα Μόσχου (Αθλήτρια Master Division)

Δεν είναι εντυπωσιακό να βλέπεις αθλητές του CrossFit να εκτελούν εντυπωσιακά Snatch; Με πολλά κιλά, με άριστη τεχνική, να μπαίνουν γρήγορα κάτω από τη μπάρα; Δεν είναι εύκολο το Snatch και για πολλούς από εμάς αποτελεί αντικείμενο συζήτησης για το πως θα βελτιωθεί. Παρακάτω σας έχω μερικά από αυτά που πρέπει να δουλέψουμε για να βελτιωθούμε:

  1. Mobility: Αυτό συχνά είναι που καθορίζει και το τί Snatch μπορείς να κάνεις. Έχετε δει ότι οι αρσιβαρίστες έχουν απίστευτο mobility; Με δύσκαμπτους αστραγάλους, σφιχτούς ώμους και σπονδυλική στήλη δε πας πουθενά. Δουλέψτε το Mobility ευλαβικά. Να σας πω επίσης ότι καθώς περνούν τα χρόνια χειροτερεύει. Οπότε προνόησε…
  2. Overhead Squat: Το OHSQ είναι μια εξαιρετική ιδέα να δουλέψεις για να βοηθηθείς στο αρασέ διότι σε αναγκάζει να συγκεντρωθείς στη σωστή τοποθέτηση χωρίς να ανησυχείς για τη τεχνική στην ολυμπιακή άρση. Επίσης σε βοηθά να αποκτήσεις άνεση και αυτοπεποίθηση στη θέση υποδοχής του αρασέ, δηλαδή στο κάτω μέρος του καθίσματος του OHSQ. Αυξήστε το βάρος βαθμιαία.
  3. Snatch Balance: Ότι καλύτερο για να δουλέψεις έπειτα είναι το Snatch Balance. Το καλό με αυτό είναι ότι δε χρειάζεται να μετακινήσεις τίποτα παρά μόνο να ρίξεις το σώμα σου κάτω από τη μπάρα. Είναι εξαιρετικά διότι σε αναγκάζουν να αποκτήσεις ταχύτητα και σε βοηθάνε να συγκεντρωθείς στον έλεγχο της μπάρας στη θέση που πρέπει. Ξεκινάς με τη μπάρα φορτωμένη στη πλάτη και καταλήγεις στη κατώτερη θέση του καθίσματος στο OHSQ.
  4. Tall Snatch:είναι το επόμενο drill που βοηθά να αποκτήσεις αυτοπεποίθηση και να μπαίνεις γρήγορα κάτω από τη μπάρα.

Όλα αυτά τα drills έχουν ένα κοινό . Κανένα δεν είναι από το έδαφος. Αυτό συμβαίνει γιατί όλα δυσκολεύουν όταν μπαίνει μέσα το πρώτο τράβηγμα, αυτό που ξεκινά από το έδαφος δυσκολεύοντας πλέον στο μυαλό μας  τη μηχανική.

Μια συμβουλή είναι να μην αισθάνεστε άσχημα να κάνετε Scaled Down τα κιλά στο αρασέ στα Metcon σας. Όταν βλέπετε το Rx στο 85% σας καλό είναι να το ρίξετε στο 65-75% κάνοντας το με αυτοπεποίθηση και εξαιρετική τεχνική γιατί μια κακή συνήθεια είναι δύσκολο να ξεπεραστεί όταν μαθευτεί λάθος.

Καλή εξάσκηση σε όλους μας. Ξεκινήστε με το στέρνο ψηλά, τους κοιλιακούς σφιχτούς  και τους ώμους ενεργοποιημένους  και ας δουλέψουμε μέχρι να γίνουμε: Snatchastic!!!

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

1 + 18 =