9 πράγματα που μάθαμε από τα CrossFit Open 2018

0
281
Open workout 13.2

Ακόμη μια χρονιά, ακόμη μια φορά Open. Η μεγαλύτερη fitness διοργάνωση στον κόσμο τελείωσε και τώρα ήρθε η ώρα για ανακεφαλαίωση. Τι μάθαμε; Τι λάθη κάναμε; Τι θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει καλύτερα; Ας ρίξουμε μια ματιά στις 5 τελευταίες εβδομάδες γιατί τα αποτελέσματα δεν έχουν σημασία και τα Open μας αφήνουν πάντα δίνοντας μας ένα μάθημα.

  1. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν όρια.

Ο Dave Castro πάντα έλεγε ότι δεν υπάρχουν όρια, και φέτος το απέδειξε. Τα Handstand Push-up, τα οποία είναι δύσκολα στο judging, επέστρεψαν εκδικητικά- και με νέα standards που έκαναν τα No-Rep ακόμα πιο πιθανά (απλά ρωτήστε τον Jacob Heppner). Επίσης, είδαμε για πρώτη φορά handstand walk – μια άσκηση που έμενε έξω από τα Open τα προηγούμενα χρόνια, υποτίθεται επειδή είναι τόσο δύσκολη ως άσκηση και οι περισσότεροι από εμάς δεν μπορούν να την εκτελέσουν.

Φέτος μάθαμε, ίσως περισσότερο από ποτέ, ότι τα CrossFit Open δεν είναι αρκετά διαχειρίσιμα για όλους ώστε όλοι να εκτελούν Rx’d. Ο Castro παρόλο που προσπαθεί να εξασφαλίσει ότι ο καθένας μπορεί να συμμετάσχει με οποιαδήποτε ικανότητα, ο τελικός στόχος των Open είναι απλός: να βρεθεί ο πιο Fit στον κόσμο.

  1. Τα Open θα συνεχίσουν να γίνονται δυσκολότερα.

Μιλώντας για handstand walk, να ένα ακόμη μάθημα που πήραμε τη φετινή χρονιά: Τα Open θα γίνονται δυσκολότερα χρόνο με το χρόνο. Αυτό όχι μόνο γιατί ο Castro θέλει να μας βασανίζει αλλά και γιατί οι αθλητές γίνονται καλύτεροι με τη πάροδο των χρόνων.  Έτσι ο πήχης ανεβαίνει και η διοργάνωση γίνεται δυσκολότερη.

Αν δυσκολεύεστε να κατανοήσετε αυτό το θέμα, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να γυρίσετε πίσω στα CrossFit Games όταν οι αθλητές δεν μπορούσαν να κάνουν Muscle up και Snatch. Σήμερα, οι γυναίκες αθλήτριες των Games μπορούν να κάνουν Snatch με 90-100 κιλά και όλοι μπορούν να εκτελέσουν μεγάλο αριθμό επαναλήψεων στους κρίκους Unbroken.

  1. Η στρατηγική βασιλεύει.

Το να είσαι δυνατός βοηθάει. Το να είσαι γρήγορος είναι σημαντικό. Αλλά αν δεν έχετε στρατηγική, είναι σαν να μην έχετε τίποτα . Δεν θα μπορούσατε να ολοκληρώσετε με επιτυχία ένα Workout  αυτό τη χρονιά αν δεν είχατε εξετάσει την αναπνοή, το ρυθμό, πότε να σπάσετε τις επαναλήψεις, πώς να φορτώσετε αποτελεσματικά τα βάρη και πόσο διάστημα να ξεκουραστείτε. Όπως ξέρετε το CrossFit: είναι διαρκώς ποικίλο, και το να είσαι καλός σε όλα είναι καλύτερο από το να είσαι ο καλύτερος σε μόνο ένα πράγμα. Οι αθλητές που έχουν στρατηγική και διαχειρίζονται  καλύτερα τη δύναμη, την τεχνική και την ταχύτητα αναμφισβήτητα αποτυγχάνουν λιγότερο.

 

On that note…

  1. Αν η κλιμάκωση είναι αναπόφευκτη, τότε κλιμακώστε.

Με τόσες δύσκολες ασκήσεις στα Open φέτος – Handstand walk, Handstand Push Ups, Bar Muscle Ups, Ring Muscle Ups – η κλιμάκωση ήταν αναπόφευκτη για πολλούς από εμάς. Πήραμε ένα μεγάλο μάθημα τη φετινή χρονιά. Εάν δεν μπορείτε να κάνετε ένα Handstand Push Up επειδή δεν έχετε ακόμα τη δύναμη, σπαταλώντας  ακόμη και ένα δευτερόλεπτο του χρόνου σας προσπαθώντας να κάνετε μια επανάληψη είναι άσκοπο. Το ίδιο ισχύει και με το Handstand Walk. Ενώ πιθανότατα κανένας από εμάς δεν ενθουσιάζεται να κάνει Bear Crawls, στα φετινά Open, ήταν πιο δύσκολο από ποτέ να εκτελέσουμε Rx’d μερικά από τα Workout, γιατί απλά δεν μπορούσαμε. Και ξέρετε κάτι; Αυτό είναι COOL.

Και μιλώντας γι’ αυτό…

  1. Η κλιμάκωση ενός Workout είναι πιο δύσκολη από ό, τι φαίνεται.

Σημειώστε: η κλιμάκωση δεν είναι εύκολη. Τα Hand-Release Push Ups, τα Bear Crawls, τα Jumping Pull Ups και οποιαδήποτε κλιμακωμένη άσκηση, είναι εξίσου δύσκολη για τους αθλητές, καθώς οι Prescribed ασκήσεις είναι για πιο προχωρημένους αθλητές – ειδικά όταν είστε κουρασμένοι και η λαβή σας αρχίζει να χαλαρώνει. Να είστε σίγουροι ότι ακόμα και Scaled, θα φτάσετε σε «Σκοτεινά Μέρη».

  1. Είστε… η μεγαλύτερη διοργάνωση που έχετε συμμετάσχει.

Το Competing έχει κακή φήμη και για λάθος λόγους. Δεν υπάρχει τίποτα κακό στο να ανταγωνιζόμαστε με άλλους – μας ωθεί να γίνουμε καλύτεροι. Όμως, υπάρχει μόνο ένα άτομο που θα πρέπει να προσπαθήσουμε να ξεπεράσουμε: Αυτό που ήμασταν χθες. Η συνεχής σύγκριση του εαυτό μας με άλλους και ο προσδιορισμός του που βρισκόμαστε σε σχέση με αυτούς είναι μια συνταγή καταστροφική. Κάντε μικρά βήματα για να βελτιώνεστε μέρα με τη μέρα και είστε ήδη νικητές.

  1. Last-Minute Training

Κάθε χρόνο, μερικοί από εμάς περιμένουμε την εβδομάδα πριν από τα Open για να αρχίσουμε να εξασκούμαστε σε ασκήσεις όπως τα Muscle Ups, πιστεύοντας ότι θα μπορέσουμε να τις μάθουμε στο χρόνο που απομένει μέχρι την έναρξη των Open. Τίποτα δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την αλήθεια. Αυτός είναι ένας μαραθώνιος, όχι ένα σπριντ – που σημαίνει ότι αν ήθελες να κάνεις Muscle Ups στα Open φέτος, θα έπρεπε να έχεις αρχίσει να εξασκείσαι… πολύ καιρό πριν. Μην περιμένετε. Ξεκινήστε τώρα.

  1. Το CrossFit είναι τόσο Physical όσο και Mental Game

Αυτό το ξέρατε ήδη αλλά τα Open είναι πάντα μια καλή υπενθύμιση. Αν δεν είστε ψυχικά δυνατοί δεν έχει και τεράστια σημασία το πόσο ικανοί είστε σαν αθλητές, απλά δε θα τα καταφέρετε.

Απλά μείνετε θετικοί, διασκεδάστε το και θυμηθείτε γιατί το κάνετε. Τέλος δώστε ότι έχετε.

  1. Τα στοιχεία που έδινε για τα Open ο Castro δεν σημαίνουν τίποτα.

Ευχαριστούμε Dave, αλλά δε θα πάρουμε!

Πηγή: www.thewodlife.com.au

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

four × 3 =