7 Training Tips από τον Mathew Fraser

0
757

Καιρός να λάβουμε συμβουλές από τον Fittest Man on Earth, Mat Fraser

1. HARD WORK PAYS OFF

Αυτή η φράση έγινε πολύ γρήγορα Μότο για τον Mat Fraser και το μήνυμα είναι απλό.
«Δεν έχει να κάνει με το ταλέντο, έχει να κάνει με το πόσο το θέλεις, την αποφασιστικότητα, την συγκέντρωση και την πειθαρχία. Η σκληρή δουλειά θα σε ανταμείψει.»
Δεν υπάρχει υποκατάστατο της σκληρής δουλειάς. Η δουλειά πρέπει να είναι επικεντρωμένη, να σχεδιαστεί με έξυπνο τρόπο και να υπάρχει σαφής στόχος στο μυαλό, αλλά χωρίς τη σκληρή δουλειά, δεν θα πετύχεις. Πρέπει να δώσετε στον εαυτό σας την καλύτερη δυνατή ευκαιρία να πετύχετε.

2. ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΣΑΣ ΣΤΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ
Στους ψυχρότερους και πιο σκοτεινούς μήνες του έτους αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Πρέπει να καταλάβετε τα «γιατί» σας. Γιατί επιλέγετε να ξυπνήσετε νωρίς και να προπονηθείτε; Γιατί θέλετε να είστε οι καλύτεροι; Γιατί θα δουλέψετε σκληρά;

Πρέπει να είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας, γιατί αυτό θα σας βοηθήσει και θα βελτιώσει την προπόνηση σας μακροπρόθεσμα. Δεν υπάρχει κανένας στόχος που να είναι πιο εύκολος από τον άλλον. Κρατήστε αυτόν τον στόχο, όσο μεγάλος ή μικρός είναι, στο κεφάλι σας όταν προπονείστε και θα εξελιχθεί σε ένα πανίσχυρο εργαλείο κινητοποίησης. Δείτε πώς αντιλαμβάνεται ο Mat αυτή την έννοια:

«Το κίνητρο για να προπονηθώ και να είμαι καλύτερα δεν ήταν ποτέ θέμα για μένα. Μόλις πήρα τη γεύση της νίκης, αυτής που η σκληρή δουλειά αποδίδει, αυτή η αφοσίωση φάνηκε, αυτή η αίσθηση του να είσαι τόσο υπερήφανος για τον εαυτό σου, ένιωσα σαν να είχα πετύχει το στόχο μου. Αυτή ήταν μια καθημερινή υπενθύμιση για μένα. Κάθε μέρα η προπόνηση φέτος περνούσε σκεπτόμενος πόσο όμορφα ένιωσα που κέρδισα τα Games πέρυσι και αυτό ήταν το καλύτερο κίνητρο για εμένα.»

3.ΧΤΙΣΤΕ ΣΤΕΡΕΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗΣ

Ο May Fraser έχει ένα εξαιρετικό αθλητικό υπόβαθρο, την Άρση Βαρών.

  •  Ήταν 13 ετών όταν κέρδισε τον πρώτο εθνικό τίτλο στην Άρση Βαρών.
  • Το 2003, 2005 και το 2007 ήταν πρωταθλητής στο σχολείο στην ηλικία του.
  •  Ο Mat Fraser αναδείχθηκε ο νεότερος εθνικός πρωταθλητής το 2009.                        Την ημέρα που αποφοίτησε από το σχολείο μετακόμισε στο Κολοράντο και άρχισε να προπονείτε αποκλειστικά στην Άρση Βαρών. Μέσα σε ένα χρόνο σήκωνε 130 κιλά Snatch 160 κιλά Clean and Jerk(σωματικό βάρος 77κιλά). Στη συνέχεια έκανε ζημιά στην πλάτη του, επειδή οι προπονητές του τον ανάγκασαν να συνεχίσει να αγωνίζεται, ακόμα και αφού ήξερε ότι είχε συμβεί κάτι κακό.
    Αν και στην αρχή βρήκε την άρση βαρών δύσκολη, επέμεινε και στη συνέχεια απέδωσε:

«Δεν τα παράτησα με την άρση βαρών. Έπρεπε να συνεχίσω να πηγαίνω στη προπόνηση και να συνεχίζω να κάνω περισσότερα, να μαθαίνω περισσότερα. Με την άρση βαρών μπορείς πάντα να βελτιώνεσαι. Μπορείς πάντα να είσαι πιο δυνατός και ταχύτερος.»

Τη στιγμή που ο Fraser ανέκαμψε από τον τραυματισμό του και ανακάλυψε το CrossFit, είχε χρόνια εμπειρίας πάνω στην Άρση Βαρών πράγμα που του έδωσε τεράστιο πλεονέκτημα έναντι πολλών από τους αντιπάλους του. Μια αξιοπρεπή βάση δύναμης θα σας δώσει ένα ισχυρό πλεονέκτημα σε κάθε είδους διοργάνωση, ανταγωνισμό ή προπόνηση. Προγραμματίστε τη προπόνηση σας και δημιουργήστε ισχυρά θεμέλια δύναμης με ασκήσεις όπως:

  • Squat
  • Press
  • Deadlift
  • Clean
  • Snatch

4. ΠΡΟΠΟΝΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ

Ο Mat Fraser είναι αθλητής της Nike και βοηθά στη δοκιμή και τη βελτίωση των προϊόντων προπόνησης. Σχεδιασμένα για τον γυμναστήριο, η Nike Training Utility Clothing διαθέτει τεχνολογία εφίδρωσης για να σας κρατάει στεγνό και άνετο κατά τη διάρκεια της προπόνησής σας. Η Utility αντιπροσωπεύει την πιο καλή σειρά ενδυμάτων της συλλογής της Nike Training και έχει σχεδιαστεί για να είναι αποτελεσματική σε ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών συνθηκών.

5. ΝΑ ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ

Αν απολαμβάνετε την προπόνηση τότε θα σας είναι πιο εύκολο να παραμείνετε συγκεντρωμένοι και κινητοποιημένοι.
«Έδωσα μια υπόσχεση στον εαυτό μου, την ημέρα που δε θα το αγαπάω πια, την ημέρα που δε θα το διασκεδάζω, θα σταματήσω. Αυτή τη στιγμή όμως ζω την καλύτερη στιγμή της ζωής μου.»

Την στιγμή που ο Mat επέστρεψε από τον τραυματισμό του στη πλάτη, πήρε μέρος σε μια τελευταία διοργάνωση Άρσης Βαρών όπου και πέτυχε μερικούς από τους στόχους που είχε θέσει. Στη συνέχεια αγκάλιασε τον προπονητή του και του είπε: I’m Done και αποσύρθηκε από το άθλημα. Χρειαζόταν μια αλλαγή γι’ αυτό και πήγε στον Καναδά όπου εργαζόταν για 4 μήνες και για 90 ώρες την εβδομάδα. Δεν υπήρχα ρεπό παρά μόνο όταν έβρεχε. Μετά το καλοκαιρι ξεκίνησε τις σπουδές του στο κολέγιο και ξανά ανακάλυψε την αγάπη του για την προπόνηση.

Ο χρόνος μακριά τον έκανε να επιθυμήσει την προπόνησή του και στο σημείο αυτό ανακάλυψε το νέο άθλημα που έως σήμερα έχει σημειώσει μεγάλες επιτυχίες. Το πάθος του για τον αθλητισμό αναζωπυρώθηκε. Αυτό μας δείχνει ότι είναι τόσο σημαντικό να υπενθυμίσουμε στον εαυτό μας γιατί έχουμε επιλέξει να κάνουμε αυτό που κάνουμε.
Αν μπορείτε να συνδυάσετε το πάθος και το κίνητρό σας τότε θα γίνετε ένας ισχυρός, σκληρός και ασταθής αθλητής! Το πάθος είναι ένα ισχυρό κίνητρο, και ο Fraser το ξέρει εξαιρετικά καλά.

6. ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΠΑΥΕΣΤΕ ΣΤΙΣ ΝΙΚΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ

Δεν έχει σημασία τι συνέβη τη προηγούμενη χρονιά. Την επόμενη ποιος ξέρει τι θα συμβεί;
Ο Mat Fraser δείχνει ανίκητος τα τελευταία δυο χρόνια έχοντας δυο τίτλους back to back και με εξαιρετικά πειστικές νίκες. Παρά αυτό το εντυπωσιακό ιστορικό και όλη τη διαφήμιση, κρατάει το κεφάλι χαμηλά και παραμένει συγκεντρωμένος. Δείχνει πόσο σημαντικό είναι να:
• Κρατήσετε το μυαλό σας στις δικές σας επιδόσεις.
•Χρησιμοποιήστε τα προηγούμενα επιτεύγματα σας ως ορόσημα για να τα ξεπεράσετε.
* Να θυμάστε πάντα ότι μπορείτε πάντα να βελτιώνεστε.

Mat Fraser: «Τι είναι αυτό που πρέπει να κάνω αυριο που θα με κάνει καλύτερο;»

Θα πρέπει να αναρωτιέστε καθημερινά στην ίδια ερώτηση.

7. ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΤΕ ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΣΑΣ

Ο Mat Fraser είναι εξαιρετικά καλός στο να βρει κάτι που δεν είναι καλός και στη συνέχεια να εξαλείψει αυτή την αδυναμία. Κορυφαίοι αθλητές στο άθλημα, αναφέρουν αυτό ως έναν από τους λόγους για τους οποίους πιστεύουν ότι είναι τόσο καλοί. Όταν κάποτε εκτελούσε κακώς μια προπόνηση με κωπηλασία, δούλεψε στο εργόμετρο κάθε μέρα για ένα χρόνο μόνο για να βελτιωθεί. Όταν ηττήθηκε στο “The Pig”, πήγε στο σπίτι, αγόρασε ένα και στη συνέχεια κάθε Κυριακή δούλευε πάνω σε αυτό. Έτσι ήξερε ότι εάν έμφανιζόταν ξανά δεν θα έχανε για δεύτερη φορά.
Ο Mat Fraser δεν δουλεύει τις αδυναμίες του, τις εξολοθρεύει. Αυτό είναι σχεδόν αδύνατο για όποιον έχει μια πολυάσχολη οικογενειακή ζωή και επαγγελματικη καριέρα, αλλά θα πρέπει να χρησιμεύσει ως έμπνευση για τα πρότυπα που ορίσετε για τον εαυτό σας. Η δουλειά στις αδυναμίες είναι τόσο σημαντική όσο να μπορέσετε να αφαιρέσετε το «εγώ» σας και να είστε ειλικρινείς σε τι είστε και δεν είστε καλοί.
Γράψτε 5 ασκήσεις που γνωρίζετε ότι θα μπορούσατε να βελτιώσετε και στη συνέχεια να σκεφτείτε τι μέτρα θα πρέπει να λάβετε για να το κάνετε αυτό.
Κάντε τα σωστά βήματα για να γίνετε καλύτεροι, σκληρότεροι και πιο ταπεινοί αθλητές.

Πηγή: www.boxrox.com

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

one × five =