7 Πράγματα που πρέπει να κάνετε στο CrossFit.

0
3142

 

  1. Κάντε κάτι περισσότερο και όχι μόνο τα μαθήματα στο Box.

Για το λόγο αυτό, ζητoύμε συγγνώμη από τον Greg Glasman. Η ιδέα του να μετατρέπει κάθε μάθημα σε ένα μικρό αγώνα και να κάνει τους ανθρώπους σε ένα γκρουπ να πιέζουν ο ένας τον άλλον θα είναι πάντα η καρδιά του CrossFit. Είναι η ομορφιά του αθλήματος. Ζητούμε επίσης συγγνώμη σε όλους τους προπονητές εκεί έξω που έκαναν τόση προσπάθεια στον προγραμματισμό και τη διδασκαλία των μαθημάτων.

Αλλά: Το μόνο που καταφέρνετε σε μια 1-ώρα προπόνηση για μερικές φορές την εβδομάδα, είναι να φτάσετε σε ένα υψηλότερο επίπεδο φυσικής κατάστασης, αυτό είναι σίγουρο. Αλλά δεν θα γίνετε ανταγωνιστικοί αθλητές, εκτός αν είστε εξαιρετικά προικισμένοι. Τα Butterfly Pull Ups και τα Muscle Ups δεν επιτυγχάνονται με μόλις 20 λεπτά εξάσκηση στο μάθημα. Οι εντυπωσιακοί αριθμοί στις άρσεις απαιτούν εξειδικευμένη προπόνηση και ούτω καθεξής.

Όταν ξεκίνησα το CrossFit, έκανα μόνο το WOD της ημέρας και μόνο. Ακόμα και σήμερα αυτή είναι η μεγαλύτερη μου χαρά! Ωστόσο, μετά από μήνες εμφάνισης στο κουτί, δεν μπορούσα να κάνω όλα τα Workout RX. Τα άλματα στην απόδοσή μου ήρθαν μόνο με την έξτρα και εξειδικευμένη προπόνηση. Εκμεταλλευτείτε τους εξειδικευμένους προπονητές του γυμναστηρίου και τις ώρες Open Gym που σας παρέχει.

  1. Να γνωρίζετε τα νούμερα σας.

Ξεκίνησα CrossFit επειδή έψαχνα κάτι ανταγωνιστικό και με ποικιλία στο ασκησιολόγιο. Ένας ακόμη λόγος ήταν τα κορμιά που δημιουργούνται από την προπόνηση. Μου άρεσε να μαθαίνω νέες δεξιότητες και ιδιαίτερα αυτές της ενόργανης γυμναστικής. Ωστόσο οτιδήποτε περιείχε μπάρα δεν ήταν το φόρτε μου. Όταν ζητούνταν σε μια άρση ποσοστό της μέγιστης προσπάθειας επέλεγα ένα τυχαίο φορτίο διότι δεν γνώριζα την μέγιστη μου. Σήμερα γνωρίζω όλα τα νούμερα μου, έχω πάντα ένα σημείο αναφοράς για να κάνω πάντα μια παραγωγική προπόνηση. Αυτό με οδηγεί στο επόμενο επίπεδο.

  1. Ακολουθήστε ένα σωστό πρόγραμμα και κολλήστε σε αυτό.

Δεν λέω ότι ο προγραμματισμός των Workout ενός γυμναστηρίου δεν δουλεύει. Το πρόβλημα έγκειται στην πλευρά του ασκούμενου. Επειδή η ζωές και οι υποχρεώσεις των περισσοτέρων έξω από το Box δεν μπορούν να ακολουθήσουν τη δομή που έχουν στο μυαλό τους οι προπονητές, είναι προτιμότερο να ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα αυστηρά και με υπομονή να το ολοκληρώσετε και να δείτε τα αποτελέσματα του.

  1. Μην πάτε πάντα All Out.

Το CrossFit διαφημίζεται ως η σκληρότερη μέθοδος προπόνησης στον κόσμο, χρησιμοποιώντας ως μασκότ ένα κλόουν, τον Pukie. Σαν αρχάριος είχα την εντύπωση ότι πρέπει να διαλύω τον εαυτό μου σε κάθε Workout, ώστε να πάρω το μέγιστο όφελος. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι προσπάθησα να κάνω 6 προπονήσεις την εβδομάδα, έκανα ό, τι μπορούσα για να κερδίσω δύναμη. Νομίζω όμως ότι έκανα κακό στο σώμα μου.

Ακόμα πιστεύω ότι μερικές φορές πρέπει να μπαίνουμε στην Κόκκινη Ζώνη, επειδή η ψυχική μας αντοχή πρέπει να εκπαιδεύεται και αυτή σαν μυς. Αλλά αυτό δεν πρέπει να είναι η μόνιμη προσέγγιση. Ειδικά αν είστε εξαντλημένος-κουρασμένος, το να δίνετε το 70-80% εξακολουθεί να είναι μεγάλο.

  1. Αποδεχτείτε ότι δεν υπάρχει χώρος για τα πάντα.

Πέρα από την πίεση της τρέλας σε κάθε προπόνηση, υπάρχει άλλο ένα “πρόβλημα” με το  CrossFit: Υπάρχει πάντα μεγάλος όγκος πραγμάτων που πρέπει να μάθετε και να κάνετε. Δεδομένου ότι το άθλημα είναι σχετικά καινούργιο και ταχέως εξελισσόμενο, το “πρόβλημα” αυτό το αντιμετωπίζουν ακόμη και οι CrossFit Games αθλητές. Σωστό είναι επομένως να εστιάζετε σε αδυναμίες, να δουλεύετε σε όγκο τέτοιο που μπορείτε να αντεπεξέλθετε και να μην θυσιάζεται τον ύπνο και τη ξεκούραση σας βάζοντας όλο και πιο πολλά πράγματα στη προπόνηση σας.

  1. Βιντεοσκοπήστε τις άρσεις σας.

Πάντα νόμιζα ότι μοιάζω με τον Lu Xiaojun όταν εκτελούσα ένα Snatch, μέχρι που είδα ένα βίντεο μου.

  1. Δουλέψτε στην κινητικότητα.

Πάντα ήθελα να πάω στο γυμναστήριο και να αρχίσω αμέσως να ιδρώνω. Το stretching μου φαινόταν σαν χάσιμο χρόνου. Μέχρι που συνειδητοποίησα ότι η καλύτερη κινητικότητα θα μπορούσε να βελτιώσει πραγματικά τις άρσεις μου. Σήμερα αγαπώ πραγματικά να ασχολούμαι με το σώμα μου και να το καθιστώ εύκαμπτο και βελτιστοποιημένο όσο η φύση ήθελε να είναι, πριν γίνω μέρος του «καθιστικού κόσμου».

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

16 − five =