5 Συμβουλές για να επιβιώσετε ψυχικά στα CrossFit Open

0
805

crossfit-open-mental-tips

Τα CrossFit Open είναι μια μεγάλη ευκαιρία να δοκιμάσετε τα όρια σας και να ωθήσετε τον εαυτό σας περισσότερο από όσο φαντάζεστε. Όσο η φυσική επίδραση στο σώμα σας θα είναι υψηλή, το μυαλό σας θα δοκιμάζεται μέσα από τα Workouts. Για να επιβιώσετε από την ψυχική αυτή δοκιμασία ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές.

  1. Ελέγξτε ότι μπορείτε να ελέγξετε.

Με την συμμετοχή σας στα Open, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι ορισμένα πράγματα βρίσκονται εκτός ελέγχου σας. Όσο δε μπορείτε να τα αλλάξετε, θα πρέπει να τα αποδεχτείτε. Την ίδια στιγμή μπορείτε να ελέγξετε τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τις ενέργειες σας. Όταν σκέφτεστε θετικά για κάτι που θέλετε να καταφέρετε τότε έχετε περισσότερες πιθανότητες να το πετύχετε. Να θυμάστε ότι στόχος σας είναι να είστε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σας και εκεί πρέπει να επικεντρωθείτε.

  1. Ψυχολογική κατάσταση για το Workout.

Στα Open έχετε να αντιμετωπίσετε ένα νέο Workout. Πριν το εκτελέσετε προσπαθήστε να φτιάξετε στο μυαλό σας μια τακτική που θα προσεγγίσετε το Workout. Κάθε Workout των Open θα πρέπει να αντιμετωπίζονται σωματικά αλλά και διανοητικά.

  1. Ανάπτυξη στρατηγικής.

Όπως είπαμε παραπάνω θα πρέπει να έχετε μια ψυχοσωματική προσέγγιση για κάθε Workout των Open. Ο καλύτερος τρόπος να προσεγγίσετε ένα Workout είναι το σπάσετε σε μικρά κομμάτια. Μην βλέπετε το WOD ως σύνολο γιατί μπορεί και να αποθαρρυνθείτε από το μέγεθος και τον όγκο των ασκήσεων.  Αντίθετα επικεντρωθείτε στα μικρά κομμάτια και δείτε πόσο καλά μπορείτε να τα καταφέρετε στο καθένα ξεχωριστά.

  1. Ελέγξτε τον εσωτερικό σας διάλογο.

Καθώς πλησιάζει η ημέρα που θα εκτελέσετε το WOD, δώστε προσοχή στο τι συμβαίνει στο κεφάλι σας. Για αρχή φροντίστε να σκέφτεστε ότι: «Το ελέγχω» και «Θα το κάνω». Ένας θετικός εσωτερικός διάλογος θα σας βοηθήσει στην αντιμετώπιση του WOD.

Κατά τη διάρκεια του WOD, βεβαιωθείτε ότι παραμένετε θετικοί. Μην  επικεντρώνεστε σε αρνητικές πτυχές όπως η δυσκολία εκτέλεσης μιας άσκησης ή το φορτίο που απαιτείται.

Όταν τελειώσετε το  WOD, αναλύστε τι έχετε καταφέρει. Δείτε σε ποια κομμάτια τα πήγατε καλά και σε ποια όχι.

  1. Δημιουργήστε τους δικούς σας στόχους.

Θέστε ρεαλιστικούς στόχους που θα σας βοηθήσουν να ορίσετε καλύτερα την πρόοδο σας και στην απόκτηση μεγαλύτερης δύναμης. Ο απόλυτος στόχος είναι η συνεχής βελτίωση και να μην συγκρίνετε τον εαυτό σας με άλλους.

Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές θα καταλάβετε ότι μπορείτε να αντιμετωπίσετε τα Workout των Open. Όταν τελειώσουν θα νιώσετε ανανεωμένοι και γεμάτοι κίνητρο, πέραν του ότι θα έχετε αποκτήσει μια βελτιωμένη ψυχική και σωματική δύναμη.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

four × three =