5 Πράγματα που μπορείτε να μάθετε από το CrossFit

0
1135

 

Athlete Summit_Β

Το CrossFit είναι ότι καλύτερο συνέβη στο χώρο του CrossFit από τότε που εφευρέθηκε η μπάρα. Η ίσως είναι ο όλεθρος στη κοινότητα του Fitness.  Εξαρτάται από το ποιον θα ρωτήσεις. Ανεξάρτητα από τα πιστεύω και τις πεποιθήσεις σας, υπάρχουν συγκεκριμένα στοιχεία που αφορούν τις επιπτώσεις του CrossFit στο χώρο του Fitness και τα θετικά που επέφερε σε όσους ασχολήθηκαν με αυτό. Ας δούμε μερικά μαθήματα που μπορεί να μάθει κανείς μέσω του CrossFit:

  1. Το Fitness είναι μια κοινότητα.

Πριν από πολλά χρόνια, στο συμβατικό γυμναστήριο ήταν μια κοινότητα ανθρώπων που μιλούσαν, μοιράζονταν ιδέες, βοηθούσε ο ένας τον άλλον και ενθάρρυνε ο ένας τον άλλον. Ήταν ένας χώρος που ήθελαν να εμφανίζονται και να συναντιούνται παρέες ασκούμενων για να σηκώσουν βάρη, να μοιραστούν μια-δυο αστείες ιστορίες και ορισμένες φορές να εκτελέσουν ένα-δυο hardcore προπονήσεις. Σήμερα στο συμβατικό γυμναστήριο όλοι έχουν το κινητό τους στο χέρι, φοράνε ακουστικά, ακούνε μουσική και δεν ενδιαφέρονται να ανταλλάξουν μια κουβέντα με κάποιον συναθλητή τους,

Εν αντιθέσει με το CrossFit Box, δεν θα δείτε ποτέ ασκούμενο με ακουστικά στα αυτιά, να ακούει μουσική και να προσπαθεί να απομονωθεί από όλους. Το CrossFit καλλιεργεί το αίσθημα της κοινότητας, της υποστήριξης και του κινήτρου. Έχει καταφέρει σε χρόνο ρεκόρ να αποκαταστήσει το αίσθημα της συντροφικότητας που έχει χαθεί τα τελευταία χρόνια. Στην κοινότητα του CrossFit γνωρίζετε νέους ανθρώπους, βοηθάτε ο ένας τον άλλον, ενθαρρύνετε ο ένας τον άλλον και ξεπερνάτε καθημερινά τις αντιξοότητες που σας παρουσιάζονται.

  1. Βρείτε κίνητρο, πάρτε αποτελέσματα.

Με την κοινότητα έρχεται και το κίνητρο. Οι άλλοι με ίδιους στόχους και σχεδόν ίδιες εμπειρίες και επιθυμίες με εσάς μπορούν να σας βοηθήσουν σε αυτόν τον μακρύ δρόμο. Το CrossFit καλλιεργεί βιολογικά κίνητρα μέσω του καθορισμού στόχων, τελειοποίησης τεχνικής και φιλικών διοργανώσεων. Οι περισσότεροι που περνάνε τη πόρτα ενός BOX με δισταγμό και προσχηματισμένες απόψεις ξαφνικά βρίσκονται έκπληκτοι μπροστά στο μέγεθος των κινήτρων που βρίσκουν από τις πρώτες κιόλας προπονήσεις.

Στα συμβατικά γυμναστήρια υπάρχει συνήθως ένας ανεπίσημος και ανεπιθύμητος ανταγωνισμός για το ποιος είναι «Μεγαλύτερος ή Δυνατότερος». Μια καλή άρση ή ένα προσωπικό ρεκόρ συνήθως συνοδεύεται από ζήλια και όχι από επιβράβευση.

Λίγοι CrossFitters προπονούνται για να εντυπωσιάσουν τους άλλους δίπλα τους. Είναι εκεί για να εντυπωσιάσουν τον εαυτό τους, να προοδεύσουν και να κάνουν τις ζωές τους καλύτερες. Το κίνητρο έρχεται χτίζοντας, δεν είναι κάτι που πρέπει να αναζητήσετε.

  1. Να είστε υπεύθυνοι.

Στα συμβατικά γυμναστήρια ίσως να υπάρχει κάποιος training partner που να ελέγχει τη συνέπεια και να δίνει κίνητρο. Στη ζωή όμως συμβαίνουν διάφορα και θα χάσετε κάποιες προπονήσεις και πολλές φορές και το κίνητρο σας. Αυτό θα επηρεάσει την πρόοδο σας και την υπευθυνότητα σας. Αυτό δε σημαίνει ότι η προπόνηση σε συμβατικά γυμναστήρια είναι καταδικασμένη. Η λογοδοσία είναι κάτι προσωπικό που καλλιεργείται από το ίδιο το άτομο.

Στο CrossFit η λογοδοσία είναι ενσωματωμένη στο πρόγραμμα. Υπάρχει πάντα κάποιος εκεί για να δώσει μια χείρα βοηθείας, να νοιαστεί για την πρόοδο και την επιτυχία σας. Σίγουρα όλοι έχετε κάποιες ημέρες που πηγαίνετε στο BOX από τους τελευταίους και δεν είναι προτεραιότητα σας εξαιτίας επαγγελματικών και οικογενειακών προβλημάτων. Πάντως ξέρετε ότι υπάρχει μια κοινότητα ανθρώπων που είναι εκεί και σας περιμένουν.  

  1. Θέστε στόχους.

Κάποιοι άνθρωποι δεν έχουν πρόβλημα να θέσουν εφικτούς, ρεαλιστικούς και συγκεκριμένους στόχους κατακτώντας τους με αποφασιστικότητα. Οι στόχοι φαίνονται εύκολοι να τους θέσουν και δύσκολοι να τους πετύχουν αλλά τους κατακτούν ανεξάρτητα από τις δυσκολίες που θα εμφανιστούν.

Υπάρχουν άλλοι που χρειάζονται χέρι βοηθείας ή κατεύθυνση. Με χαρακτηριστικά όπως η κοινότητα, τα κίνητρα, η υπευθυνότητα και η συνέπεια το CrossFit ευνοεί τον καθορισμό στόχων.

Είτε πρόκειται για το Workout της ημέρας είτε για τη τελειοποίηση μιας τεχνικής, το CrossFit προσφέρει αυτά τα ανεκτίμητα οφέλη στον προπονητικό του προγραμματισμό, στο Coaching και στην γενική ατμόσφαιρα που επικρατεί.

  1. Βγείτε από την Comfort Zone.

Όταν παρατηρείτε ασκούμενους σε συμβατικά γυμναστήρια συνήθως πραγματοποιούν το ίδιο πρόγραμμα με αυτό που έκαναν ένα χρόνο πριν. Η Δευτέρα συνήθως είναι ημέρα στήθους, με ασκήσεις πιέσεις πάγκου σε ευθύ και επικλινή και peck deck. Είναι σαν να βρίσκεστε στο λούνα πάρκ στο Καρουζέλ. Η ίδια ακριβώς σκηνή, με το ίδιο Workout και τα ίδια αποτελέσματα.

Το CrossFit σας προσφέρει ποικιλία, πρόοδο, νέες ασκήσεις, διαφορετικές προπονήσεις, νέες τεχνικές και πάντα έξω από τη Comfort Zone. Είναι πολλοί αυτοί που θέλουν νέα πνοή στη κουρασμένη και παλιά ρουτίνα τους.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

four × 1 =