5 κακές συνήθειες που θα πρέπει να αποφύγετε κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης.

0
1632

norep

Κάποιοι CrossFitters, ακόμη και οι πιο έμπειροι, κάνουν μερικά λάθη κατά τη διάρκεια της προπόνησης, λάθη που έγιναν λόγω κακών συνηθειών που έχουν οι συγκεκριμένοι αθλητές ή οφείλονται στο πείσμα του ίδιου του αθλητή.

Παρακάτω θα δείτε μερικές κακές συνήθειες που πρέπει να ξεπεράσετε για να μεγιστοποιήσετε τα αποτελέσματα σας:

  1. Ψευτο-επαναλήψεις.

Όσο περισσότερο εξασκείτε μια άσκηση, τόσο μαθαίνετε να εκτελείτε πιο γρήγορα, πιο αποτελεσματικά και πιο φυσικά. Πολλοί αθλητές έχουν την τάση να εκτελούν Squat ή έλξεις που τα πόδια τους δεν κατεβαίνουν την παράλληλο και το πηγούνι τους δε περνάει καθαρά το μονόζυγο. Αυτές οι ψευτό-επαναλήψεις, συνήθως οφείλονται στο γεγονός ότι οι αθλητές κουράζονται γρήγορα και δε μπορούν να βρουν την ενέργεια να εκτελέσουν άρτια την επανάληψη.

Επιλέγουν να λαμβάνουν υπόψη αυτές τις επαναλήψεις-φαντάσματα με σκοπό να περάσουν τον αντίπαλο τους στο Box αλλά να μην συνειδητοποιούν το κακό που κάνουν στη προπόνηση τους.

Αν επιθυμείτε να βελτιώσετε τις φυσικές ικανότητες και το επίπεδο σας σαν CrossFitter, βεβαιωθείτε ότι οι επαναλήψεις που εκτελείτε είναι άρτιες.  

  1. Η μικρή “Siesta” κατά τη διάρκεια των Burpees.

Κοινό ελάττωμα στη πλειοψηφία των αθλητών, ακόμη και των πιο έμπειρων είναι η μεγάλη ξεκούραση κατά τη διάρκεια των Burpees, των Push Ups κ.α. Αυτή η κακιά συνήθεια, περιλαμβάνει μεγάλες περιόδους ξεκούρασης στο έδαφος, αντί να σηκωθείτε και να συνεχίσετε να παίρνετε επαναλήψεις.

Σίγουρα ένας μεγάλος αριθμός επαναλήψεων από Burpees, Push κ.α.  είναι πολύ κουραστικός αλλά ο χρόνος τρέχει και η ξεκούραση τη δεδομένη στιγμή δεν είναι η καλύτερη επιλογή. Αν χρειαστεί να ξεκουραστείτε, μειώστε τον ρυθμό αλλά συνεχίστε να εκτελείτε. 

  1. Διστακτικότητα.

Πολλοί CrossFitters συμμετάσχουν σε έναν παράξενο χορό, που όμως αξίζει, όταν εκτελούν Deadlifts ή άλλες άρσεις που εντυπωσιάζουν. Ξεκινούν κάνοντας ένα βήμα μπροστά από τη μπάρα, σκεπτόμενοι τι πρόκειται να κάνουν και ολοκληρώνουν με δυο βήματα πίσω. Αυτό το flashback μπορεί να συνεχιστεί για αρκετά λεπτά, μέχρι να αρπάξουν την μπάρα και να εκτελέσουν.

Στη πραγματικότητα αυτό που συμβαίνει εκείνη τη στιγμή είναι ένας περιττός και απογοητευτικός δισταγμός που οφείλεται στο φορτίο και την άσκηση που έχουν να εκτελέσουν. Οι αθλητές αυτοί δεν σκέφτονται και δεν αφοσιώνονται στη τεχνική της εκτέλεσης.

Επομένως για να εκτελέσετε επιτυχημένα μια άρση, πρέπει να ηρεμήσετε, να συγκεντρωθείτε και να αποφύγετε οποιαδήποτε αναποδιά και αρνητική σκέψη.

  1. Το χαλαρό τρέξιμο.

Πολύ συχνά, αρκετοί αθλητές απολαμβάνουν το μέρος εκείνο του αγώνα/προπόνησης που ξεκουράζουν και χαλαρώνουν τους μύες τους. Δεν είναι κακό.

Όταν όμως το πρόγραμμα σας λέει να τρέξετε με στόχο τον καλύτερο δυνατό χρόνο τότε αυτό πρέπει να κάνετε. Το πάτε για ένα χαλαρό τρέξιμο δεν έχει να σας προσφέρει τίποτα παρά μόνο όταν πρόκειται για μια δραστηριότητα ενεργητικής ξεκούρασης. Πραγματικά το τρέξιμο είναι μια ευκαιρία να χαλαρώσετε τους μύες σας αλλά συνήθως γίνεται για την βελτιστοποίηση της αντοχής. Αν εσείς χαλαρώνετε τότε δε θα αναπτύξετε και την ψυχοσωματική αντοχή σας.

  1. Τεχνική στα Squat

Πολλοί αθλητές νιώθουν περήφανοι όταν μιλούν για τα φορτία που χρησιμοποιούν όταν κάνουν καθίσματα.  Στην πραγματικότητα δεν είναι απαραίτητο να ποστάρετε εντυπωσιακές και υπεράνθρωπές προσπάθειες όταν αυτές δεν είναι τεχνικά σωστές.

Αν όμως επικεντρωθείτε στην τεχνική εκτέλεσης των Squat, θα σας προσφέρει περισσότερα οφέλη.  Αρχικά με τον τρόπο αυτό, προετοιμάζετε το σώμα σας να σηκώσει μεγάλα φορτία σύμφωνα με τις ικανότητες σας και με την τεχνική που απαιτούν τα Squat. Στη συνέχεια, ένα Squat σε λογικά επίπεδα βάζει τους μύες σας υπό τάση για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, το οποίο σημαίνει ότι θα γίνει ισχυρότεροι- δυνατότεροι  κατά τη διάρκεια των προπονήσεων.

Τέλος τα Full Squats βοηθούν στην σταθεροποίηση του κάτω μέρους της πλάτης, στην βελτιστοποίηση της ευκινησίας και ευλυγισίας και στην προστασία της σπονδυλικής στήλης και των γονάτων σας.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

thirteen − 12 =