5 Βήματα για να εξαλείψετε τις δικαιολογίες από τις προπονήσεις σας

0
904

no-more-excuses

Μετά από ένα σκληρό Workout είναι συνηθισμένο να εξετάζουμε του λόγους για τους οποίους δεν τα καταφέραμε τόσο καλά όσο ελπίζαμε. Δικαιολογίες όπως, «με πονούσε η μέση μου», «δεν είχα κοιμηθεί αρκετά το προηγούμενο βράδυ», ήμουν κρυωμένος είναι μερικές από τις συνηθισμένες. Εξαλείψτε αυτές τις δικαιολογίες ακλουθώντας τα 5 παρακάτω βήματα:

  1. Να είστε ευγενικοί με το σώμα σας.

Το να είστε υγιής είναι το πρώτο βήμα για να εξαλείψετε τις δικαιολογίες. Οι αθλητές θα πρέπει να θυμούνται ότι το φαγητό είναι καύσιμο για το σώμα, οι ημέρες ξεκούρασης είναι απαραίτητες και η κατανάλωση αλκοόλ είναι απαγορευτική. Για να εξαλείψετε τις δικαιολογίες θα πρέπει να καταργήσετε τις εν δυνάμει προβληματικές μεταβλητές.

  1. Ανταγωνιστείτε τον εαυτό σας.

Κάθε αθλητής έχει δυνατά και αδύνατα σημεία. Ο καθένας έχει καλές και κακές ημέρες. Είναι επιτακτική ανάγκη να ανταγωνίζεστε τον εαυτό σας παρά να προσπαθείτε να είστε κάθε ημέρα στη κορυφή του πίνακα επιδόσεων. Δεν είναι ρεαλιστικό και αυτό μπορεί να καταστρέψει τις προοπτικές που έχετε ως αθλητής.

make-results

  1. Εξασκηθείτε σωστά.

Πριν από τη προπόνησης σας συγκεντρωθείτε και δώστε το 100%. Να είστε ευχαριστημένοι με τις επιδόσεις σας. Το να θέτε στόχους που δε μπορούν να επιτευχθούν ή είναι εκτός πραγματικότητας θα σας οδηγήσει στο να απογοητεύεστε και να ψάχνετε για δικαιολογίες. Μάθετε να προπονείστε σωστά και να είστε ευχαριστημένοι με ότι επιτυγχάνετε.

  1. Βουλώστε το!

Οι κακές συνήθειες δύσκολα ξεχνιούνται. Αν γνωρίζετε ότι είστε ένα άτομο που ψάχνει συχνά για δικαιολογίες θα πρέπει να αναθεωρήσετε. Δυστυχώς αυτό χρειάζεται χρόνο. Ενώ προσπαθείτε να χαλιναγωγήσετε τις σκέψεις στο μυαλό σας μάθετε πως θα κρατάτε το στόμα σας κλειστό. Η φλυαρία είναι αντιπαραγωγική για την προσωπική σας απόδοση. Με το να παραμένετε σιωπηλοί θα γίνετε αποδοτικότεροι και θα βάλετε το μυαλό σας να σκέφτεται στη σωστή κατεύθυνση.

  1. Θυμηθείτε, είναι απλά ένα Workout

Υπάρχουν CrossFitters που τείνουν να γίνουν τρελοί. Είναι απλά ένα WOD. Στο τέλος της ημέρας δεν δίνει κανένας σημασία πόσο γρήγορα το τελείωσες ή πόσες επαναλήψεις έκανες. Για αυτούς που το CrossFit είναι ένα «επάγγελμα πλήρους απασχόλησης» έχουν σημασία τα παραπάνω. Για τους περισσότερους όμως σημασία έχει ότι γυμνάζεστε και η ζωή σας αλλάζει. Επομένως όταν τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα σχεδιάσατε, θυμηθείτε απλά ότι ήταν απλά ένα Workout.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

13 − 10 =