4 Tips για να βελτιωθείτε στα Power Clean

0
975

Το Power Clean είναι μια από τις καλύτερες μεθόδους για να αποκτήσετε δύναμη και μυική μάζα στο γυμναστήριο. Είναι επίσης μια από τις ασκήσεις που απαιτούν υψηλή κατανάλωση ενέργειας άρα και θερμίδων.
Γιατι; Μα γιατι απαιτεί ταχύτητα σε συνδυασμό με δύναμη.
Είναι μια από τις πιο εκρηκτικές κινήσεις της άρσης βαρών ενώ όσο μαθαίνετε καλύτερα την τεχνική εκτέλεσης τότε μπορείτε και να ανεβάζετε φορτία.
Γί´ αυτό αν θέλετε να προσθέσετε μάζα και να σηκώνετε περισσότερα κιλά, διαβάστε τα 4 παρακάτω tips που θα σας βοηθήσουν να βελτιωθείτε:

1. Ξεκινήστε με σωστή θέση εκκίνησης.

Τι καλύτερο να ξεκινήσετε από τη σωστή Starting Position. Το πως θα ξεκινήσετε ένα Power Clean μπορεί απευθείας να επηρεάσει το υπόλοιπο της κίνησης.

Κάποια πράγματα που θα θέλετε να θυμάστε είναι:
* Στήθος ψηλά και έξω
* Ώμοι πίσω
* Σφιχτή πλάτη
Ένας καλός τρόπος να λάβετε αυτή τη θέση είναι να βεβαιωθείτε οτι οι αγκώνες σας ευθυγραμμίζονται πλήρως με τα γόνατα σας όταν τα χέρια σας είναι πλήρως κλειδωμένα όταν πιάνουν τη μπάρα.
Η τάση που δημιουργείται στην θέση εκκίνησης είναι που θα σας βοηθήσει να μεταφέρετε περισσότερη ισχύ στην άρση κατπα τη διάρκεια της πρώτης έλξης.

2. Κρατήστε τη μπάρα κοντά στο σώμα σας.

Εύκολο να το λες δύσκολο να το κάνεις. Όμως το να κρατήσετε τη μπάρα κοντά στο σώμα σας δίνει περισσότερο έλεγχο αυτής. Αν η μπάρα κινείται μακριά από το σώμα σας χάνεται τον έλεγχο της και πιθανότητα να χάσετε και τη προσπάθεια να τη στρίψετε.

3. Να έχετε υπομονή στο ανέβασμα.

Η Power Position είναι αυτή που η μπάρα φτάνει πάνω από το μέσο του μηρού(mid thigh) και ειναι αυτή η θέση που πολλοί αθλητές τείνουν να χάσουν. Όταν γινει σωστά, το στήθος αρχίζει να ανοίγει, γίνεστε πιο κάθετοι και τα γόνατα σας επανακάμπτουν για να μπορέσετε να μεταφέρετε την ισχύ της άρσης στην μπάρα.

4. Υποδεχτείτε τη μπάρα στην κατάλληλη Rack Position.

Το τελευταίο βήμα για την επίτευξη ενός ισχυρού και χωρίς τραυματισμούς Power Clean είναι η σωστή υποδοχή της μπάρας. Για να το κάνετε αυτό, κρατήστε τους αγκώνες σας στραμμένους προς τα εμπρός, έτσι ώστε η μπάρα να ακουμπά στο δελτοειδή σας και να έρχεται πολύ κοντά στο λαιμό σας. Το πραγματικό βάρος της μπάρας ουσιαστικά πρέπει να στηρίζεται στους ώμους σας.
Αυτή είναι μια από τις λιγότερο άνετες θέσεις στην κίνηση του Power Clean αλλά ίσως και η πιο κρίσιμη για να σας κρατήσει σε ισορροπία.
Την επόμενη φορά που θα εκτελέσετε Power Clean, βεβαιωθείτε ότι έχετε λάβει υπόψη σας αυτές τις τέσσερις συμβουλές. Αφιερώνοντας χρόνο και άφθονη πρακτική θα δείτε τεράστια κέρδη στο Clean και μια βελτίωση στη συνολική δύναμη σας.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

6 + 9 =