4 Συμβουλές να κοιμάστε σαν Πρωταθλητές.

0
1172

sleep-and-performance-wodnews

Ο ύπνος είναι απαραίτητος για την ρύθμιση των ορμονών, τη διαχείριση του λίπους και τη βελτιστοποίηση της σωματικής και πνευματικής απόδοσης. Αλλά πώς θα κοιμηθείτε σαν πρωταθλητές;

Ο ύπνος είναι περισσότερο σημαντικός από όσο φαντάζεστε. Το φαγητό και η ενυδάτωση είναι εξίσου σημαντικά αλλά ο ύπνος μπορεί να αποτελέσει το κλειδί της επιτυχίας ως CrossFitter. Η παραμέληση του ύπνου είναι ο ταχύτερος τρόπος για να καταστρέψετε τις δεξιότητες, τις ικανότητες και την εν γένει απόδοσή σας.

Παρακάτω θα διαβάσετε 4 συμβουλές για να κοιμάστε ως πρωταθλητές τις νύχτες:

  1. Ο ύπνος θέλει τα προκαταρκτικά του.

Αν η ζωή σας είναι πεδίο μάχης, ένας μαραθώνιος, μια κούρσα ενάντια στο χρόνο μέχρι να γλιστρήσετε ανάμεσα στα σεντόνια σας, θα ήταν λίγο γελοίο να ισχυρίζεστε ότι θα εξακολουθήσετε να είστε σε θέση να παράγετε αρκετή ψυχική και σωματική δύναμη για να ολοκληρώσετε τις καθημερινές δουλειές και προπονήσεις σας. Μπορείτε να μάθετε να κοιμάστε καλύτερα προετοιμάζοντας το κατάλληλο περιβάλλον. Αυτό το περιβάλλον πρέπει να είναι αντίθετο από τους συνηθισμένους σας ρυθμούς. Για παράδειγμα, αν συνηθίζατε να βλέπετε μια ταινία, ειδήσεις, σειρές ή να διαβάζετε ένα βιβλίο πριν πέσετε για ύπνο, συνηθίστε να χαμηλώνετε την ένταση της τηλεόρασης και τον φωτισμό γύρω σας. Είναι επίσης καλό να πίνετε ένα χαλαρωτικό τσάι, να ακούτε χαλαρή μουσική και να αναπαύεστε πλήρως πριν πέσετε για ύπνο.

  1. Το δωμάτιο πρέπει να έχει ένα σημαντικό ρόλο.

Η κρεβατοκάμαρα έχει φτιαχτεί για ύπνο. Αποφύγετε να μεταφέρετε την καθημερινή σας ρουτίνα στη κρεβατοκάμαρα σας. Τα καλλιτεχνικά σας σχέδια, οι πίνακες του Excel κ.α πρέπει να παραμένουν στο γραφείο σας. Ο καθορισμός ορίων και ο προσδιορισμός της χρήσης της κρεβατοκάμαρας μπορεί να έχει διπλό αποτέλεσμα: θα συνηθίσετε το μυαλό σας να κάνει τη σύνδεση μεταξύ ύπνου και αυτού του δωματίου και θα έχετε μια σαφή οριοθέτηση για το που εργάζεστε, την κοινωνική σας ζωή, τα γεύματα σας και την ψυχαγωγία σας.

  1. Ο ύπνος πρέπει να γίνεται σε πλήρες σκοτάδι.

Ένα δροσερό, σκοτεινό δωμάτιο είναι οι καλύτερες προϋποθέσεις για έναν ξεκούραστο νυχτερινό ύπνο. Η έκθεση στο φως είναι ο εχθρός του ύπνου επειδή διεγείρει τη παραγωγή την παραγωγή κορτιζόλης στο σώμα. Αυτή η ορμόνη του στρες μας ενθαρρύνει να ξυπνήσουμε και να είμαστε πάντα σε εγρήγορση. Σβήστε τη τηλεόραση, πετάξτε τα φωτάκια και αγοράστε κουρτίνες συσκότισης. Ακόμη και η μικρή ποσότητα φωτός του DVD Player, της τηλεόρασης ή του ρολογιού μπορεί να επηρεάσει τα επίπεδα κορτιζόλης.

  1. Πείτε όχι στα υπνωτικά.

Την σήμερον ημέρα ο αριθμός των ανδρών και γυναικών που εξαρτώνται από υπνωτικά χάπια και άλλου είδους φάρμακα, αυξάνεται. Αυτά τα φάρμακα κάνουν μόνο ένα πράγμα: Μιμούνται τον ύπνο και σας κάνουν να νομίζετε ότι κοιμόσαστε.

Πράγματι, προκαλούν τα συμπτώματα του ύνου(κλειστά μάτια, απώλεια των αισθήσεων, αποσύνδεση από την μνήμη, ίσως και ροχαλήτό) αλλά ξεχνάμε τα βασικά στοιχεία του ύπνου(φάση ύπνου). Η κίνηση των ματιών, η ρύθμιση των ορμονών κ.α. Θα νιώσετε πιο ξεκούραστοι, πιο έτοιμοι, με περισσότερη ενέργεια μετά από έναν φυσιολογικό βραδινό ύπνο παρά με έναν ύπνο με φαρμακευτικά βοηθήματα.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

one × five =