20 Tips για να προετοιμαστείτε για την πρώτη σας διοργάνωση στο CrossFit.

0
295

Η πρώτη σας εμφάνιση σε μια CrossFit διοργάνωση μπορεί να είναι ένα δύσκολο πράγμα. Γι αυτό σας παρουσιάζουμε 20 συμβουλές από CrossFitters ανά τον κόσμο.

Από συμβουλές διατροφής και ψυχολογική στρατηγική έως τα απλά πράγματα που δεν πρέπει να ξεχάσετε την ημέρα των Αγώνων.

  1. Καταγράψτε τη λίστα με τον εξοπλισμό που θα χρειαστείτε πριν κλείσετε τη τσάντα σας.

Γράψτε κάθε κομμάτι που πακετάρετε για να είστε 100% σίγουροι ότι το πήρατε στη τσάντα. Όταν ανακοινωθεί το WOD και χρειάζεται να εκτελέσετε 100 T2B θέλετε να είστε απόλυτα βέβαιοι ότι τα δερματάκια σας είναι στη τσάντα.

  1. Πάρτε αρκετά μπλουζάκια.

Από τη στιγμή που θα ιδρώσετε από το πρώτο WOD σίγουρα δε θα θέλετε να μείνετε ιδρωμένοι όλη την ημέρα. Πάρτε μαζί σας αρκετά μπλουζάκια για να αλλάζετε.

  1. Φάτε ένα χορταστικό πρωινό

Ίσως χρειαστεί να εκτελέσετε Workout σε διαφορετικές ώρες από το συνηθισμένο σας πρόγραμμα και θα χρειαστείτε αρκετή ενέργεια για να αποδώσετε και καύσιμο για να ανακάμψετε γρήγορα μετά από κάθε δύσκολο Workout.

  1. Προθερμανθείτε πριν από κάθε Workout.

Eπειδή η «καλή αρχή είναι το ήμισυ του παντός», έτσι και η προθέρμανση αποτελεί το βασικό στοιχείο για το σχεδιασμό και την έναρξη ενός σωστού προγράμματος άσκησης. Για να αποφύγετε τα μικροπιασίματα ή τους τραυματισμούς και τις θλάσεις στους μυς, θα πρέπει πρώτα να είστε σίγουροι ότι προετοιμαστήκατε κατάλληλα σωματικά και ψυχολογικά για να δεχτείτε την επιβάρυνση του υπόλοιπου προγράμματος. Κάντε 5 λεπτά τρέξιμο/κωπηλασία, 5 λεπτά σε συγκεκριμένες ασκήσεις του CrossFit και 5 λεπτά στις επερχόμενες ασκήσεις του Workout.

  1. Αποκατάσταση μετά από κάθε Workout.

Ακόμη και αν φαίνεστε εξαντλημένοι ανεβείτε στο κωπηλατικό εργόμετρο και τραβήξτε κουπί για 5 λεπτά. Η αργή μείωση του καρδιακού σας ρυθμού θα επιταχύνει την ανάκαμψή σας.

  1. Οι κριτές έχουν πάντα δίκιο.

Ακόμη και αν δεν έχουν θα πρέπει να σεβαστείτε τις αποφάσεις τους και να συνεχίσετε με το WOD. Η απογοήτευση σας για τα No-Rep θα σας κάνει να χάσετε τη συγκέντρωση σας και αρκετή από την ενέργεια σας. Είναι ευκολότερο να το λέμε από το να γίνει, αλλά αυτό είναι ένα σημαντικό σημείο που πρέπει να εξετάσετε αν θέλετε να αποδώσετε καλά.

  1. Πάρτε μαζί σας μια καρέκλα Camping.

Για να κάθεστε αναπαυτικά μεταξύ των WOD.

  1. Αποδεχτείτε τι μπορείτε και τι δεν μπορείτε να ελέγξετε.

Εάν έχετε προπονηθεί σκληρά, έχετε φάει καλά, έχετε προετοιμαστεί ψυχολογικά για την διοργάνωση και το κάνετε με θετική στάση τότε θα το διασκεδάσετε και θα τα πάτε πολύ καλά. Η προπόνηση σας, η διατροφή και η στάση σας είναι πράγματα που μπορείτε να ελέγξετε. Μπορεί να συμβούν όμως άλλα πράγματα που είναι εκτός ελέγχου. Τι συμβαίνει εάν η ώρα του Event αλλάξει ή πρέπει να αλλάξετε εσείς Heat ή το ποδήλατο είναι ελαττωματικό για παράδειγμα; Με αυτούς τους εξωτερικούς παράγοντες, πρέπει απλώς να συμβιβαστείτε και να προχωρήσετε.

  1. Μην χρησιμοποιήσετε εξοπλισμό που δεν έχετε ξαναχρησιμοποιήσει.

Εάν έχετε ένα αγαπημένο ζευγάρι παπούτσια άρσης βαρών που το φοράτε στις προπονήσεις φορέστε το και στους Αγώνες. Μην πάρετε μαζί σας ένα ολοκαίνουριο ζευγάρι παπούτσια που δεν έχετε ξαναφορέσει. Αν νιώθετε καλά με τον εξοπλισμό που έχετε τότε θα σας βοηθήσει να αποδώσετε καλά.

  1. Χωρίστε τα γεύματα σας σε μικρότερες μερίδες.

Την ημέρα των Αγώνων συσκευάστε το ίδιο φαγητό που συσκευάζετε κάθε εβδομάδα για τα γεύματά σας. Ωστόσο, το σπάσιμο των γευμάτων σε μικρότερες μερίδες είναι επωφελές για την προσαρμογή σας στο διαφορετικό χρονοδιάγραμμα της διοργάνωσης.

  1. Ενυδατωθείτε σωστά.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε ενυδατωθεί επαρκώς την ημέρα ή δυο ημέρες πριν από τον αγώνα και να πίνετε συνεχώς νερό καθ ‘όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης.

  1. Να πηγαίνετε στη τουαλέτα πριν από κάθε WOD.

Λόγω του ότι πίνετε πολύ νερό όλη την ημέρα, θα πρέπει να κάνετε ουρείτε αρκετά κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης. Γενικά πηγαίνετε στη τουαλέτα περίπου 20-30 λεπτά πριν από τη ζέσταμα.

  1. Μην φρικάρετε.

Είναι εύκολο να το λέμε και δύσκολο να το κάνουμε αλλά σοβαρά, γιατί πρέπει να ανησυχείτε; Το επίπεδο απόδοσης σας είναι λίγο πολύ προδιαγεγραμμένο την ημέρα της διοργάνωσης. Δεν μπορείτε να κάνετε μαγικά γι αυτό χαλαρώστε.

  1. Να είστε περήφανοι για την παρουσία σας στη διοργάνωση.

Είναι μεγάλο βήμα να αγωνιστείτε για πρώτη φορά. Κάντε οτιδήποτε απαραίτητο για να εξασφαλίσετε ότι θα αποδώσετε στο μέγιστο πριν την διοργάνωση αλλά την ημέρα των αγώνων είναι πολύ αργά για να ανησυχείτε για την αποτυχία σε αυτούς.

  1. Απολαύστε το.

Διασκεδάστε, εξαλείψτε τη λύπη και στη συνέχεια γιορτάστε – ανεξάρτητα από τη θέση που θα λάβετε.

  1. Μη φάτε κάτι που κανονικά δε θα τρώγατε.
  2. Κάντε διατάσεις και ξεκουραστείτε μεταξύ των WOD.
  3. Μην κοιτάτε τι κάνουν οι άλλοι αθλητές πριν, μετά και κατά τη διάρκεια των Αγώνων.
  4. Να παραμένετε θετικοί
  5. Απολαύστε τη συντροφικότητα και την «κοινότητα».

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

sixteen − 2 =