10 Λόγοι για τους οποίους η προπόνηση δύναμης είναι σημαντική για τις γυναίκες αθλήτριες.

0
433

thelma-christoforou-1

Όποιο και αν είναι το επίπεδο ικανότητας σας, η προπόνηση δύναμης μπορεί να αποφέρει πολλά θετικά αποτελέσματα για το μυαλό, το σώμα, την υγεία και την φυσική σας κατάσταση. 

Η προπόνηση δύναμης έχει πολλά οφέλη για τις γυναίκες αθλήτριες. Οι παρακάτω 10 λόγοι θα σας δείξουν ακριβώς γιατί η προπόνηση δύναμης πρέπει να είναι μέρος της καθημερινότητας σας:

  1. Η προπόνηση δύναμης μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του μαστού.

Η προπόνηση δύναμης είναι γνωστό ότι μειώνει τα υψηλά επίπεδα οιστρογόνων που συνδέονται με την νόσο.

«Η προπόνηση δύναμης και η άσκηση μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο επανεμφάνισης καρκίνου του μαστού, εάν έχετε διαγνωσθεί, καθώς και στη μείωση του κινδύνου ανάπτυξης καρκίνου του μαστού, αν δεν έχετε διαγνωστεί.» Breastcancer.org

  1. Μειώνει τον κίνδυνο τραυματισμού.

Κάνοντας προπόνηση δύναμης θα γίνετε πιο ανθεκτικές και θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε καλύτερη ευελιξία κινήσεων, ευκινησία και ευλυγισία, παράγοντες που μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο τραυματισμού. Σαν αθλήτριες σε σχέση με τις απλώς ασκούμενες αντιμετωπίζεται πιο συχνά κίνδυνο τραυματισμού και ως εκ τούτου θα πρέπει να δουλεύετε περισσότερο για να διασφαλίσετε ότι το σώμα σας είναι δυνατό για να αντιμετωπίσει τους κινδύνους.

«Τους δυνατούς ανθρώπους είναι πιο δύσκολο να τους σκοτώσεις» Mark Rippetoe

  1. Αύξηση της αυτοπεποίθησης.

Η αυτοπεποίθηση είναι ένα σημαντικό χαρακτηριστικό που πρέπει να αναπτύξετε τόσο σαν αθλητής αλλά και για τη ζωή σας γενικότερα. Υπάρχουν πολλοί ταλαντούχοι αθλητές που δεν προχωρούν περισσότερο λόγω έλλειψης αυτοπεποίθησης. Η προπόνηση δύναμης διατηρεί το σώμα ενεργό και δυνατό, το οποίο αυξάνει την αυτοπεποίθηση. Μαθαίνοντας να εκτελείτε νέες άρσεις και αυξάνοντας τα φορτία φαίνεται πιθανό σε διάστημα 6 μηνών να έχετε μεγάλη αυτοπεποίθηση και υπερηφάνεια.

  1. Βελτιώνει τη ψυχική σας διάθεση και καταπολεμεί την κατάθλιψη.

Η αύξηση της αυτοπεποίθησης δεν είναι το μοναδικό ψυχικό όφελος της προπόνησης δύναμης. Παραμένοντας ενεργοί και όντας σωματικά δυνατοί μπορεί να σας βοηθήσει στο να βελτιώσετε την  στάση ζωής και τη συνολική άποψη σας για τη ζωή. Η σωματική επίγνωση της υγείας σας μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε να είστε σε μια καλή διάθεση. Με τον τρόπο αυτό μπορείτε να καταπολεμήσετε οποιαδήποτε απειλή κατάθλιψης. Η προπόνηση δύναμης επίσης βοηθά στην απελευθέρωση ενδορφινών που βοηθούν στο να παραμένετε χαρούμενοι.

  1. Παραμένετε Νέες.

Η ανοικοδόμηση μυών που επιτυγχάνεται με την προπόνηση δύναμης, έχει τεράστια επίδραση στην επιβράδυνση της διαδικασίας γήρανσης, επιτρέποντας να νιώθετε και να δείχνετε νέες για όσο χρονικό διάστημα προπονείστε.

  1. Αυξάνει τον μεταβολισμό και την καύση περισσότερου λίπους.

Ένα ακόμη πλεονέκτημα είναι ότι ο μεταβολισμός σας θα αυξηθεί. Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και όταν ξεκουράζεστε, έχοντας μεγαλύτερη μυϊκή μάζα καίτε περισσότερες θερμίδες και λίπη από ότι μια γυναίκα με μικρότερη μυϊκή μάζα. Καίτε λίπη ενώ κάθεστε και διαβάζετε ή όταν παρακολουθείτε τηλεόραση. Ακούγεται τέλειο έτσι δεν είναι;

  1. Αυξάνει την παραγωγή ενέργειας.

Η προπόνηση δύναμης μπορεί να βελτιώσει την ικανότητα σας να παράγετε ενέργεια. Το να είστε δυνατές θα σας επιτρέψει να μετακινήσετε ένα βάρος και να εκτελείτε άρσεις με ταχύτητα. Δουλεύοντας μέγιστες επαναλήψεις στα καθίσμτα, τα heavy thrusters θα σας φαίνονται lightweight. Η δύναμη και η ισχύς είναι σημαντικές για το CrossFit και η προπόνηση δύναμης είναι ο ιδανικός τρόπος για να αναπτύξετε τις δικές σας.

  1. Πρόληψη Ασθενειών

Η προπόνηση δύναμης δεν βελτιώνει μόνο τη σωματική σας δύναμη. Βοηθά επίσης να κρατήσετε το σώμα σας καλοδιατηρημένο και υγιές. Όντας σωματικά δραστήριοι ήταν πάντοτε γνωστό ότι είναι ευεργετικό και ένα από αυτά τα οφέλη είναι η πρόληψη πολλών τύπων ασθενειών. Η προπόνηση δύναμης μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο της οστεοπόρωσης, μείωση της αρτηριακής πίεσης και την αύξηση V02 Max σας.

  1. Ανακούφιση από το στρες.

Κακή ημέρα στη δουλειά; Προβλήματα στα προσωπικά; Η προπόνηση δύναμης είναι μια πολύ καλή πηγή ανακούφισης από το στρες. Όταν ασκείστε το σώμα παράγει περισσότερες ενδορφίνες και έτσι νιώθετε καλύτερα. Γι’ αυτό και μετά από την προπόνηση γενικά αισθάνεστε να έχετε καλύτερη διάθεση.

  1. Βελτιώνει τον ύπνο.

Η προπόνηση δύναμης είναι κουραστική και αν στο τέλος της δεν αισθάνεστε πτώματα, τότε κάτι δεν κάνετε σωστά.  Αυτό το είδος προπόνησης θα σας βοηθήσει να εξαντλήσετε τον εαυτό σας τόσο σωματικά όσο και ψυχικά, το οποίο με τη σειρά του θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε όταν φτάσετε στο κρεβάτι.

Πηγή: www.boxrox.com

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

5 × two =