10 ασκήσεις CrossFit που μπορείς ενα εκτελέσετε παντού

0
365

Θέλετε ενα επιταχύνετε την πρόοδο σας στο CrossFit; Σίγουρα αυτό που έχετε να κάνετε είναι να είστε συνεπείς στις προπονήσεις του Box. Υπάρχουν όμως αρκετές ασκήσεις CrossFit που μπορείτε ξα εκτελέσετε έξω από το γυμναστήριο και μα σας ωφελήσουν.
Οι ασκήσεις αυτές δεν απαιτούν εξοπλισμό και αρκετό χώρο. Μπορει να χρειαστείτε λίγα Μολις λεπτά για μα κάνετε μερικές επαναλήψεις και να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση ανεξαρτήτως το που βρίσκεστε.
Θέλετε να ξεκινήσετε; Δείτε παρακάτω 10 ασκήσεις CrossFit που μπορείτε να εκτελέσετε οπουδήποτε, οποτεδήποτε:

Air Squat
Το μόνο που έχετε ενα κάνετε είναι ένα κάθισμα. Πάρτε τη σωστή στάση σώματος πριν ξεκινήσετε και εκτελέστε όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείτε για 5 λεπτά για να διατηρήσετε ή κα αυξήσετε τη δύναμη σας.

Burpee
Αυτή η άσκηση είναι εξαιρετική γιατί δουλεύει όλο το σώμα. Πέστε στο έδαφος σε θέση για κάμψεις, ακουμπήστε στήθος, κάντε μια συσπείρωση, σηκωθείτε κάνοντας ένα άλμα με τα χέρια πανω από το κεφάλι.

Push ups
Πέστε και πάρτε 30! Ή 50… ή όσα περισσότερα μπορείτε!
Εκτελώντας τακτικά μια σειρά από Push Ups μεταξύ των προπονήσεων θα σας κρατήσει σε κορυφαία φόρμα και θα θέσει τη φυσική σας δύναμη σε μια τροχιά προς τα πάνω.

Sit ups
Τα Sit Ups πρέπει να είναι μέρος της καθημερινής σας ρουτίνας στη γυμναστική καθώς ενισχύουν το πυρήνα του σώματος.

Planks
Είστε έτοιμοι να νιώστε το κάψιμο; Το καλο με τις σανίδες είναι οτι χρειάζεστε μόνο ένα καθαρό πάτωμα.
Εκτελέστε για 2 λεπτά. Αν μπορείτε να κάνετε 2 λεπτά χώρος ξεκούραση τότε τοποθετήστε έτσι ράχη σας έναν δίσκο με φορτίο.

Supermans
Δε μπορείς να γίνεις ατσάλινος/η χωρίς να εκτελείτε Supermans!
Αυτή η άσκηση θα δυναμώσει τη πλάτη, παρέχοντας σας τα θεμέλια που χρειάζεστε για να κάνετε πιο περίπλοκες ασκήσεις στο γυμναστήριο.

Walking lunges
Βρείτε ένα διάδρομο και δώστε στον εαυτό σας λίγα λεπτά να δουλέψετε τον πυρήνα και τα πόδια σας με μερικές προβολές.
Για να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη, κρατήστε την πλάτη και τα ισχία σας σε ευθεία.

Handstand holds
Καθώς βρίσκεστε στον διάδρομο, ελάτε σε κατακόρυφη θέση για να δουλέψετε το πάνω μέρος του σώματος. Αν το κάνετε για πρώτη φορά χρησιμοποιείστε τον τοίχο για βοήθεια ή προκαλέστε τον εαυτό σας να δείτε πόσα βήματα μπορείτε να κάνετε.

Mountain climbers
Δε θα σκαρφαλώσετε κάπου αλλά θα δώσετε στον εαυτό σας ένα ταχύτατο δυναμικό Workout.

Running
Δύο πόδια, ένας χτύπος καρδιάς και ένα αξιοπρεπές ζευγάρι παπούτσια είναι όλα όσα πραγματικά χρειάζεστε για να χτίσετε καρδιακή αντοχή.
Φορέστε τα παπούτσια σας και πηγαίνετε για ένα τρέξιμο το πρωί, στο μεσημεριανό σας διάλειμμα ή το βράδυ και θα διατηρήσετε τη φυσική κατάσταση που χτίζετε καθημερινά στο γυμναστήριο. Προκαλέστε τον εαυτό σας κάνοντας μερικά σπριντ ή δείτε αν μπορείτε να διατηρήσετε ένα σταθερό ρυθμό για μια ώρα.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

nineteen − fifteen =