Το 2017 βάλτε σε προτεραιότητα την υγεία σας.

0
597

ACO2014-38

Καλή χρονιά! Έφτασε η ώρα να αγκαλιάσετε το 2017 με κέφι και να δείτε την επόμενη χρονιά. Με ξεκάθαρο σχέδιο, στόχους και ενέργειες που θα κάνουν το 2017 την καλύτερη σας χρονιά.

Ελπίζουμε όλοι να περάσατε τις γιορτές με χαρά, γέλιο και να μην στερηθήκατε φαγητό και ποτό. Πολλοί αισθάνονται υποτονικοί με την έναρξη της νέας χρονιάς. Οπότε τι κάνουμε; Παίρνουμε αποφάσεις που δεν πρόκειται να τηρήσουμε παρά μόνο για λίγες εβδομάδες;

Η πρόταση μας είναι να φτιάξετε ένα 12μηνο πλάνο. Για κάθε μήνα, επιλέξτε μια συνήθεια που θα θέλατε να ενσωματώσετε στη ζωή σας.  Με αυτό τον τρόπο, εστιάζετε σε μια μόνο συνήθεια τη στιγμή και ως εκ τούτου δημιουργείτε βιώσιμες δια βίου αλλαγές. Γράψτε το πλάνο σας σε ένα ημερολόγιο ώστε να μπορείτε να υπενθυμίζετε στον εαυτό σας την μηνιαία, καθημερινή σας συνήθεια.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε ένα πλάνο ως παράδειγμα. Μπορείτε ελεύθερα να το χρησιμοποιήσετε ή να φτιάξετε το δικό σας. Στο τέλος του χρόνου θα έχετε 12 νέες, απίστευτες υγιεινές συνήθειες!

Ημερολόγιο

Ιανουάριος

Ένα ζεστό ποτήρι νερό με χυμό από ½ λεμόνι (ή 1-2 κουταλιές μηλόξυδο) κάθε πρωί, 30 λεπτά πριν το πρωινό.

Φεβρουάριος

Αγοράστε ένα λαχανικό που δεν έχετε αγοράσει ποτέ ή δεν έχετε δοκιμάσει ποτέ και βάλτε το στη μαγειρική σας. Στόχος, κάθε εβδομάδα του Φεβρουαρίου να δοκιμάζετε ένα νέο λαχανικό.

Μάρτιος

Γράψτε 3 πράγματα για τα οποία είστε ευγνώμονες καθημερινά. Αυτό σας βοηθάει να αγαπήσετε τα μικρά, θετικά πράγματα που συμβαίνουν στην καθημερινότητα σας. Είναι αδύνατο να αισθάνεστε τα συναισθήματα του άγχους και της ευγνωμοσύνης την ίδια στιγμή.

Απρίλιος

Βρείτε και μαγειρέψτε μια νέα συνταγή και ενσωματώστε τη στο εβδομαδιαίο ρεπερτόριο σας.

Μάιος

Σκεφτείτε! Αρχίστε με 10 λεπτά την ημέρα για τον μήνα Μάιο. Χρησιμοποιήστε την εφαρμογή Headspace, Calm ή Giant Mind.

Ιούνιος

Κινηθείτε, κάθε μέρα. Δεν έχει σημασία γιατί. Μπορεί να είναι για ένα CrossFit WOD ή απλά για μια βόλτα στο διάλειμμα από τη δουλειά.

Ιούλιος

Κάντε προσμίξεις στη διατροφή σας. Για παράδειγμα, λάχανο τουρσί με αυγά, κεφίρ γιαούρτι ζε smoothie, tempeh  ως εναλλακτική πηγή πρωτεΐνης κ.α.

Αύγουστος

Πιείτε το ελάχιστο 1,5 λίτρο νερό την ημέρα.

Σεπτέμβριος

Προσθέστε επιπλέον πράσινα λαχανικά στη καθημερινή σας πρόσληψη. Για παράδειγμα, μια χούφτα σπανάκι, λάχανο ή τεύτλα στα αυγά ή στο smoothie σας. Φύλλα ρόκας στη σαλάτα και φυσικά παντζάρι και μπρόκολο.

Οκτώβριος

Πάρτε καθημερινά 5 βαθιές από την κοιλιά αναπνοές.

Νοέμβριος

Προγραμματίστε μια ημέρα ρεπό την εβδομάδα από τα social media για αυτό το μήνα.

Δεκέμβριος

Αφιερώστε 20 λεπτά την ημέρα σε ασκήσεις κινητικότητας και διατάσεων.

Βάλτε σε προτεραιότητα την υγεία σας για το 2017. Κάντε πράγματα που σας φέρνουν χαρά και να έχετε μια απίστευτη χρονιά.

Πηγή: www.soulrebelathletics.cok

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

four × five =