Τι σημαίνει να είσαι πειθαρχημένος στο CrossFit;

0
561

Η έννοια της πειθαρχίας μπορεί να είναι τρομακτική. Συχνά χρησιμοποιείται ως συνώνυμο για αυστηρούς κανόνες και δυσκολίες. Πολλές φορές όταν θέτουμε τους στόχους της νέας χρονιάς και δυσκολευόμαστε να ανταποκριθούμε, αποφασίζουμε να γίνουμε αυστηροί με τον εαυτό μας  και πολύ σύντομα να σταματήσουμε.

Ίσως προτού επιβάλλουμε αυστηρές συνήθειες στον εαυτό μας, θα πρέπει απλά να αναθεωρήσουμε τις θετικές επιπτώσεις μιας πειθαρχικής ρουτίνας στις επιδόσεις μας στη προπόνηση, στο σώμα  και το μυαλό μας έξω από το Box.

Τοποθετήστε στη θέση του τον εξοπλισμό που χρησιμοποιήσατε.

Ο καθαρισμός και η επανατοποθέτηση του εξοπλισμού στη θέση του αμέσως μετά τη προπόνηση φαίνεται να έχει την ίδια παραγωγική και επιτυχημένη αξία με το στρώσιμο κρεβατιών μας το πρωί. Είναι ένα σημάδι σεβασμού προς το γυμναστήριο, τους άλλους αθλητές, αλλά κυρίως μας δίνει μια αίσθηση πειθαρχίας που αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούμε στην καθημερινή μας ζωή στο σπίτι ή στην δουλειά.

Αποφύγετε την επιλεκτική εκτέλεση των WOD.

Αν θέλουμε να βελτιωθούμε, πρέπει να εξασκηθούμε στις αδυναμίες μας. Αυτό φαίνεται προφανές, αλλά επειδή κάνουμε CrossFit ως μια χαλαρή δραστηριότητα, συχνά δεν έχει νόημα να αναγκάσουμε τον εαυτό μας να κάνουμε ένα Workout που μισούμε.

Τότε η έννοια της πειθαρχίας γίνεται ενδιαφέρουσα και αποκαλύπτει το πόσο πραγματικά θέλουμε να βελτιωθούμε, να δοκιμάσουμε τη νοοτροπία μας και να αποδείξουμε στον εαυτό μας ότι μπορούμε να αψηφούμε τυχόν προκλήσεις που μας φέρνει η ζωή ξεκινώντας με ένα απλό Workout.

Εκτελέστε αυστηρές επαναλήψεις πριν κάνετε Kipping.

Ο πειρασμός είναι πραγματικός: Κανείς δεν βλέπει, κανείς δεν θα μας πει τίποτα, τότε γιατί να μην δοκιμάσω μερικές kipping ή butterfly έλξεις;

Το ζήτημα εδώ έγκειται στο γεγονός ότι οι αρθρώσεις μας, εάν δεν είναι προετοιμασμένες, θα υποφέρουν είτε κάποιος μας παρακολουθεί είτε όχι.

Η αρχή πίσω από τις αυστηρές επαναλήψεις είναι η ανάπτυξη της απαιτούμενης δύναμης σε σημεία που θα εμποδίσουν ενδεχομένως τον τραυματισμό των αρθρώσεων. Το να είμαστε πειθαρχημένοι με τον εαυτό μας, σεβόμενοι το πρωτόκολλο δεν σώζει κανέναν άλλο παρά τον ίδιο τον εαυτό μας.

Ξεκουραστείτε, τόσο απλά όσο ακούγεται.

Στην πραγματικότητα, η λήψη μιας ημέρας ή δύο ημερών ξεκούρασης θα ήταν αυτό που αποτελεί στην περίπτωση αυτή πειθαρχία.

Δεν είναι ευχάριστο, αλλά επηρεάζει το σώμα μας τόσο σωματικά όσο και ψυχικά. Πρέπει να είμαστε πιο αυστηροί και να σεβόμαστε τις ημέρες ξεκούρασης.

Κλιμακώστε όταν είναι δελεαστικό να εκτελέσετε Rxd.

Η επανάκαμψη από έναν τραυματισμό, η αίσθηση της εξάντλησης ή απλά η μη επαρκής δύναμη είναι καλοί και έγκυροι λόγοι για την κλιμάκωση ενός Workout και μετράει ως “πειθαρχία”.

Η σωστή απόφαση μεταξύ μιας που θα μας θέσει σε κίνδυνο και μιας άλλης που θα μας κρατήσει ασφαλείς είναι άλλη μια μορφή αυτοκυριαρχίας που μακροπρόθεσμα θα είναι ευεργετική.

Πειθαρχία εκτός γυμναστηρίου: ύπνος και διατροφή.

Αυτή ίσως είναι η πιο δύσκολη συνήθεια επειδή δεν συμβαίνει μέσα στο γυμναστήριο. Πειθαρχία θα ήταν να ξαπλώσουμε στο κρεβάτι μας , να αποφορτιστούμε και να ξεκουραστούμε από το να περάσουμε το χρόνο μας μπροστά στη τηλεόραση. Θα ήταν πιο επωφελές.

Το ίδιο ισχύει και για τη διατροφή. Αυτή η μπάρα σοκολάτας θα κάνει πραγματικά κακό στο σώμα μου; Ίσως όχι τώρα, αλλά γιατί παίρνετε το ρίσκο να παρεμποδίσετε την πέψη, την προπόνηση και την αποκατάσταση;

Mobility και Stretching.

Η συμμόρφωση με τo Mobility και το Stretching δεν ζητά πολλά, μόνο λίγα λεπτά μετά το Workout και λίγο περισσότερο χρόνο όταν γυρίσουμε στο σπίτι.

Αν και δεν είναι καθόλου χρονοβόρα διαδικασία, το Stretching παραβλέπεται και αγνοείται περισσότερο. Οι πειθαρχημένοι άνθρωποι θα το κάνουν συνήθεια, σκεπτόμενοι όχι μόνο ότι θα  αποδίδουν καλύτερα στην επόμενη προπόνηση αλλά θα κινούνται αρμονικά και ομαλά όλη την ημέρα.

Πηγή: www.crossfitsoulrebel.com

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

2 × 2 =