Τι πρέπει να τρώτε όταν ξεκινήσετε CrossFit;

0
3132

Το CrossFit είναι διασκεδαστικό, προκλητικό και αν είστε πρόθυμοι να μπείτε σε αυτό το «σκοτεινό μέρος», μπορεί να είναι ένα από τα πιο συναρπαστικά συναισθήματα που μπορείτε να νιώθετε σε τακτική βάση.

Μερικοί άνθρωποι το βλέπουν επίσης ως μια ευκαιρία να επανεξετάσουν τη διατροφή τους – που μπορεί να είναι μέρος της διασκέδασης, επίσης. Για έναν πραγματικό αρχάριο, όμως, ποιες είναι οι πιο χρήσιμες, υγιείς αλλαγές που μπορούν να γίνουν τώρα;

Αυτό με το οποίο συμφωνούν όλοι, είναι ότι τις περισσότερες φορές, το καλό, «καθαρό» φαγητό είναι καλύτερο.

Ακούγεται σαν κοινή λογική, γιατί είναι κοινή λογική. Ορισμένοι έμπειροι αθλητές ακολουθούν τη zone diet ή αυξάνουν την πρόσληψη συγκεκριμένων θρεπτικών ουσιών σε όλη τη διάρκεια της σεζόν. Αλλά και για τους αρχάριους CrossFitters, μια ποικίλη και ισορροπημένη διατροφή είναι συνήθως τέλεια.

Η προσθήκη σκόνης πρωτεΐνης είναι μια καλή συμβουλή.

Το κλειδί είναι να τρώτε αυτό που σας κάνει να νιώσετε όσο το δυνατόν καλύτερα. Όταν νιώθεις καλά, παίζεις καλύτερα. Απλά. Μια αυστηρή δίαιτα Paleo λειτουργεί, αλλά όχι για όλους. Ομοίως, η αποφυγή κατανάλωσης ανθρακούχων ποτών σας βοηθά να διατηρήσετε υπό έλεγχο τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Αυτό είναι κάτι απλό που θα έχει τεράστιο αντίκτυπο στην προπόνηση σας.

Σε αυτό το στάδιο, η εστίασή σας θα πρέπει να είναι στο να απολαμβάνετε τις νέες προκλήσεις που σας θέτει ο προπονητής σας. Δεν χρειάζεται να υπερβάλλετε.

Συμπληρώματα

Υπάρχουν εκατοντάδες για να διαλέξετε, αλλά ποια θα σας κάνουν πραγματικά καλό;

Ψευδάργυρος

Ο ψευδάργυρος προτείνεται ως η καλύτερη εναλλακτική λύση της βιταμίνης C για την καταπολέμηση του κοινού κρυολογήματος, είναι επίσης ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη και την αποκατάσταση των μυών, την επούλωση πληγών αλλά και τη γονιμότητα.

Μαγνήσιο

Ο απόλυτος παράγοντας, το μαγνήσιο είναι απαραίτητο για κάθε είδους αντιδράσεις στο σώμα, συμπεριλαμβανομένης της μετατροπής των υδατανθράκων σε ενέργεια.

Βιταμίνη D

Τα ισχυρά οστά και ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα είναι προφανώς πολύ σημαντικά για κάθε CrossFitter και η συμπλήρωση με τη Βιταμίνη D μπορεί να βοηθήσει και στα δύο.

Θα νιώσετε λίγο πόνο και κουρασμένοι, αυτή είναι η φύση του CrossFit. Επικεντρωθείτε στην απόλαυση του ταξιδιού, στην εξεύρεση μιας καλής ρουτίνας mobility, όπως η Yoga και να τρώτε αρκετά καλό φαγητό για να κρατάτε το σώμα και το μυαλό σας υπό έλεγχο.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

3 × 1 =