Τα καλύτερα Pancakes με πρωτεΐνη

0
1649

protein-pancakes2-800x400

Ξέρουμε ότι το καλύτερο είναι βαριά λέξη, ωστόσο αυτά είναι τα καλύτερα pancakes που έχουμε δοκιμάσει μέχρι τώρα και σας τα προτείνουμε! Μια γευστική και πεντανόστιμη συνταγή για τις “clean-cheat” ημέρες της εβδομάδας σας.

Υλικά (για 10-12 pancakes)

  • 150γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • ½ κουταλάκι baking powder
  • 1 scoop πρωτεΐνης Whey (κατά προτίμηση με γεύση βανίλια)
  • 3 μεσαία αυγά
  • 200-240ml γάλα (γάλα βρώμης ή οποιοδήποτε άλλο)

Εκτέλεση:

  1. Σε ένα μίξερ, πρόσθεσε το αλεύρι, την πρωτεΐνη και το baking powder και ανακατέψτε τα για λίγα δευτερόλεπτα.
  2. Σε ένα μπολ, προσθέστε τα αυγά και το γάλα και χτυπήστε ελαφρά.
  3. Ξεκινήστε το μίξερ, ενώ ρίχνετε μέσα σταδιακά το μίγμα με τα αυγά και το γάλα. Όταν γίνει κρεμώδες και έχουν διαλυθεί όλα τα κομμάτια, αφήστε το στην άκρη να «ξεκουραστεί» για 20 λεπτά. Έπειτα ανακατέψτε το λίγο ελαφρά.
  4. Σε ένα τηγάνι, προσθέστε λίγο λάδι ή βούτυρο και ανάψτε το μάτι σε μέτρια φωτιά. Όταν το τηγάνι είναι έτοιμο, προσθέστε μία γενναία κουταλιά από το μείγμα και αφήστε το Pancake να ψηθεί για 25-30 δευτερόλεπτα από την κάθε πλευρά.
  5. Τέλος, έρχεται το γαρνίρισμα, το οποίο δεν έχει κανόνες αφού μπορείτε να συνοδεύσετε τα pancakes με ότι εσείς επιθυμείτε. Εμείς σας προτείνουμε γιαούρτι με φρέσκα φρούτα όπως φράουλες ή blueberries, γιαούρτι και μέλι, νιφάδες σοκολάτας, φυστικοβούτυρο, σιρόπι σφενδάμου και ότι άλλο τραβάει η όρεξη σας.
  6. Απολαύστε τα!

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

nine − seven =