Τέσσερα λιγότερο χρησιμοποιημένα κομμάτια εξοπλισμού προπόνησης.

0
1498

Μην αφήνετε τον εαυτό σας να ρουτινιάζει. Χρησιμοποιήστε στη προπόνηση σας τον παρακάτω εξοπλισμό.

Ένας από τους τρεις πυλώνες του CrossFit είναι το στοιχείο της ποικιλίας των ασκήσεων που επιτρέπει ευρεία προσαρμογή και συνεχή πρόοδο. Παρόλα αυτά, πολλοί από εμάς τείνουν να πέφτουν θύματα προπονήσεων ρουτίνας και μονοτονίας. Μερικές φορές αυτές οι ρουτίνες είναι μικρά πράγματα όπως τα διάφορα είδη μαγνησίας που χρησιμοποιείτε και άλλες φορές περιλαμβάνουν μεγαλύτερες εννοιολογικές ιδέες.

Παρακάτω θα διαβάσετε για τέσσερα λιγότερο χρησιμοποιημένα κομμάτια εξοπλισμού που στο CrossFit μπορούν να προσθέσουν ποικιλία σε κάθε προπόνηση:

GluteHam Developer(GHD)

Ακόμα και στο αρχικό επίπεδο του CrossFit, διδάσκεστε για τα hip και back extension. Μέχρι στιγμής σε αγώνες βλέπουμε μόνο τα GHD Sit ups. Τα Back Extensions, Hip Extensions και Glute Ham Raises  είναι χρυσός για την αθλητική σας απόδοση. Μη διστάζετε να εκτελείτε αυτές τις ασκήσεις για ζέσταμα, accessory work και για αποθεραπεία.

Sled

Όταν πρόκειται για επένδυση, είναι δύσκολο να μην αποκτήσετε το έλκηθρο. Και μόνο περπάτημα με το έλκηθρο είναι μια άσκηση που δίνει στους ασκούμενους τη δυνατότητα να μπορέσουν να χτίσουν ισχυρά θεμέλια αερόβιας ικανότητας  χωρίς προβλήματα τραυματισμού.

Dumbells

Μην έχετε εμμονή με τη μπάρα. Κάντε Clean, Snatch, Clean and Jerk με τους αλτήρες και κάντε το όσο πιο συχνά μπορείτε. Η ουδέτερη λαβή είναι ευκολότερη στους ώμους και η χρησιμοποίηση δυο αλτήρων απαιτεί μεγαλύτερη σταθερότητα ενώ σας «προκαλεί» περισσότερο σε σχέση με τη μπάρα ίδιου βάρους. Προσθέστε τους αλτήρες για κανένα άλλο λόγο παρά για ποικιλία στη προπόνηση σας.

Medicine Ball

Οι Medιcine Balls χρησιμοποιούνται συχνά για Wall Balls. Τα Wall Ball Shots είναι μια από τις πιο λειτουργικές κινήσεις. Η ολοκληρωμένη κίνησή της αποτελείται από ένα μπροστινό κάθισμα με τη μπάλα σε θέση επωμισμού και στη συνέχεια ρίψη της μπάλας σε καθορισμένο στόχο στο τοίχο. Δε θα μπορούσε να υπάρξει άλλη άσκηση που να συνδυάζει ακρίβεια, συντονισμό και ευκινησία. Οι παράμετροι αυτοί την κατατάσσουν στην κατηγορία των υψηλής δυσκολίας λειτουργικών κινήσεων.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

14 − 5 =