Συμβουλές αναπνοής που θα σας βοηθήσουν να προπονείστε πιο σκληρά

0
790

Γνωρίζατε οτι ο τρόπος με τον οποίο αναπνέετε μπορεί να κάνει τη διαφορά στη προπόνηση σας;
Όταν αναπνέετε σωστά, μεγιστοποιείτε τη ροή του οξυγόνου στο σώμα σας. Αυτό σας δίνει περισσότερη ενέργεια και βοηθά στην αποτροπή των «σουβλιών» στους πνεύμονες. Επίσης βοηθά στο να παραμένετε ήρεμοι.
Κρατήστε τις παρακάτω συμβουλές αναπνοής στο μυαλό σας έτσι ώστε να έχετε καλύτερα αποτελέσματα στη προπόνηση σας:

1. Βασικά αναπνέυστε.
Πρέπει να αναπνεύσετε! Όχι μόνο μεταξύ, αλλά κατά τη διάρκεια ασκήσεων. Το κράτημα της αναπνοής σας μπορεί να είναι μια ενστικτώδης αντίδραση κατά τη διάρκεια μιας δύσκολης άσκησης, αλλά αυτό είναι αντιπαραγωγικό. Θα σας κάνει να κουραστείτε πιο γρήγορα και να πιέσετε τον καρδιακό σας παλμό.
Αν πιάσετε τον εαυτό σας να κρατάτε συνεχώς την αναπνοή σας, χρησιμοποιήστε τα λόγια σας. Ένας βρυχηθμός ή να μετράτε δυνατά μπορεί να σας αναγκάσει να εισπνεύσετε και να εκπνεύσει.
Σημείωση: Υπάρχει μια μέθοδος που ονομάζεται Valsalva Technique, η οποία συνιστά να κρατάτε την αναπνοή σας. Ωστόσο, αυτή ισχύει μόνο για την άρση εξαιρετικά υψηλών φορτίων και δεν συνιστάται όταν
κάνετε προπόνηση CrossFit.

2. Μην το παρακάνετε.
Τώρα που αναπνέετε, μην το παρακάνετε γιατί το διοξείδιο του άνθρακα αποβάλλεται από το σώμα σας πολύ γρήγορα και μπορεί να σας προκαλέσει ζάλη.
Αποφύγετε να συμβεί αυτό κρατώντας την αναπνοή σας σε μέσο ρυθμό. Μην παίρνετε πολύ μεγάλο όγκο αέρα και μην κάνετε ταχύτατες εισπνοές / εκπνοές. Βρείτε ένα ρυθμό και κολλήστε σε αυτόν όσο το δυνατόν περισσότερο.

3. Γεμίστε το διάφραγμα σας.
Η κακή λήψη αέρα και η χρησιμοποίηση λάθος μυ μπορεί να επιφέρει μεγαλύτερη πίεση στο σώμα σας.
Αποκτήστε μια τεχνική αναπνοής γεμίζοντας το διάφραγμα σας. Θα πρέπει να σταθείτε σε ευθεία για να το κάνετε αυτό πράγμα το οποίο είναι υπέροχο επειδή η στάση του σώματος κάνει επίσης τη διαφορά στην προπόνηση CrossFit.
Η σωστη αναπνοή δημιουργεί τη δύναμη στο διάφραγμα σας, η οποία με τη σειρά της ενισχύει την καρδιοαναπνευστική ισχύ.

Πως να αναπνέετε.
Μερικοί φυσιολόγοι συστήνουν να αναπνέετε από τη μύτη και να εκπνέετε από το στόμα σας. Άλλοι λένε να εκπνέετε πάντα όταν σηκώνετε ένα βάρος, εισπνέοντας όταν έρχεστε στην αρχική θέση της άσκησης.
Κάθε τεχνική ταιριάζει διαφορετικά σε κάθε άτομο, οπότε συζητήστε το με τον προπονητή σας και δείτε τι λειτουργεί καλύτερα για εσάς.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

three × two =