Πώς να μετατρέψετε την αποτυχία σε επιτυχία.

0
131

Μπορεί να έχετε ακούσει το ρητό ότι η επιτυχία προέρχεται μέσω της αποτυχίας. Εάν αυτό είναι αλήθεια, πόσοι από εμάς αγκαλιάζουμε πραγματικά την αποτυχία ως μέσο επιτυχίας; Πιθανώς όχι πολλοί από εμάς.

Η αποτυχία είναι γενικά συνώνυμη με λέξεις όπως «κατάρρευση» και «απογοήτευση». Αυτές οι λέξεις γενικά προκαλούν σκέψεις και συναισθήματα αρνητικότητας. Ωστόσο, εάν επαναπροσδιορίσετε τι σημαίνει για εσάς η αποτυχία, μπορείτε να αρχίσετε να αλλάζετε τον τρόπο με τον οποίο σας επηρεάζει. Η αποτυχία είναι νοοτροπία. Αν αλλάξετε την προοπτική σας στο τι σημαίνει αποτυχία για εσάς, μπορείτε να δείτε κάθε πρόκληση ως μέσο για να επιτύχετε.

Σκεφτείτε την τελευταία φορά που χάσατε μια επανάληψη ή αντιμετωπίσετε μια πρόκληση κατά τη διάρκεια ενός WOD ή στην καθημερινή ζωή. Πώς αντιδράσατε; Τι είπατε στον εαυτό σας (είτε δυνατά είτε στον εαυτό σας); Πώς αυτό επηρέασε τη διάθεσή σας; Πώς επηρέασε αυτό τη συνολική σας απόδοσή; Σκεφτείτε το για ένα δευτερόλεπτο..

Είναι σημαντικό να καταλάβετε ότι οι σκέψεις σας επηρεάζουν τα συναισθήματά σας, τα οποία με τη σειρά τους επηρεάζουν την απόδοσή σας. Εάν θεωρήσατε την χαμένη επανάληψη ως αποτυχία, πιθανότατα ήσασταν αγανακτισμένοι ή απογοητευμένοι με τον εαυτό σας. Εκείνη την στιγμή, μπορεί να έχετε χάσει την προσοχή σας στις επιδόσεις σας, σπαταλώντας κρίσιμη ενέργεια στο να είστε αρνητικοί.  Αντ ‘αυτού, βλέποντας την χαμένη επανάληψη ως εργαλείο βελτίωσης, μπορείτε να είστε πιο αποτελεσματικοί. Αυτό το νέο εργαλείο, σάς επιτρέπει να αισθάνεστε εμπιστοσύνη και να έχετε υπό έλεγχο την επόμενη επανάληψη. Παραμένοντας σε ηρεμία και ισορροπία, μπορείτε να αξιολογήσετε αποτελεσματικά τι πρέπει να διορθώσετε για να ολοκληρώσετε την επόμενη επανάληψη. Οι θετικές σκέψεις δημιουργούν μια θετική συναισθηματική αντίδραση, η οποία με τη σειρά της επηρεάζει θετικά την απόδοσή σας.

Να παρακολουθείτε και να μαθαίνετε συνεχώς από αθλητές CrossFit υψηλού επιπέδου και προπονητές. Στις δύσκολες μέρες, αν δεν έχετε αποτύχει, δεν έχετε ανέβει πολύ σε φορτίο, ειδικά εάν πρόκειται για μία μέρα με μέγιστα φορτία ή τρεις rep max. Πρέπει να βρείτε τα όριά σας. αλλιώς πιθανότατα υποτιμάτε τον εαυτό σας. Η αποδοχή της αποτυχίας είναι ένα τεράστιο πράγμα. Πρέπει να αναγνωρίζετε τη σημασία της συνεχούς πρόκλησης του εαυτού σας πέρα ​​από τα προκαθορισμένα όριά σας. Η μη εκπλήρωση των προκλήσεων, δεν σας χαρακτηρίζει ως “αδύναμους” ή “ανίκανους”. Αυτές είναι εξαιρετικές πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν στη διαδικασία καθορισμού νέων στόχων. Με τη διαρκή ρύθμιση νέων στόχων, θα έχετε πάντα κίνητρο για βελτίωση.

Την επόμενη φορά που θα αξιολογήσετε την απόδοσή σας, θυμηθείτε να βλέπετε τις προκλήσεις και τα εμπόδια σας, ως μέσο ανάπτυξης και βελτίωσης. Τώρα, πιθανώς να είναι λίγο λιγότερο δύσκολο. Όπως και η ζωή, το CrossFit είναι γεμάτο προκλήσεις. αυτό είναι που τραβάει τους ανθρώπους στο άθλημα. Εάν μπορέσετε να αγκαλιάσετε την πρόκληση της αποτυχίας, θα είστε στο σωστό δρόμο προς την ανάπτυξή σας ως αθλητής CrossFit.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

nineteen − eleven =