Πόσο σύντομα θα δω αποτελέσματα στο σώμα μου από το CrossFit;

0
3133

Οι περισσότεροι από εμάς ξεκινάμε να κάνουμε CrossFit για να αλλάξουμε τον τόπο ζωής μας. Είτε πρόκειται για την υγεία μας, τα σώματα ή τη διατροφή, θέλουμε να δούμε μια αλλαγή. Καθώς πηγαίνουμε καθημερινά στο γυμναστήριο, αναμένουμε να δούμε αποτελέσματα σύντομα. Δε θέλουμε να χάσουμε τις ελπίδες μας. Η γνώση του πόσο σύντομα θα δούμε αποτελέσματα μας αποτρέπει από το να εγκαταλείψουμε και μας δίνει κίνητρο μακροπρόθεσμα.

Δώστε προσοχή στη διαδικασία, τα υπόλοιπα θα έρθουν

Το σώμα και ο μεταβολισμός του είναι μια σύνθετη μηχανή. Το πως συμπεριφερθήκαμε στο σώμα μας στο παρελθόν έχει μεγάλο αντίκτυπο στην αλλαγή κατεύθυνσης που κάνουμε αρχίζοντας CrossFit. Επίσης δε θέλουμε να επαναλάβουμε τις αποτυχημένες προσπάθειες του παρελθόντος και τα παρατήσουμε μετά από έναν μήνα. Το σημαντικό με το CrossFit είναι οτι δεν θα έχουμε χρόνο να σκεφτούμε τα αποτελεσματα(σώμα, διατροφικές συνήθειες, θέματα υγείας ή ευημερία) ενώ το κάνουμε. Κατά τη διάρκεια της μιας ώρας που περνάμε στο γυμναστήριο μέχρι την επόμενη ημέρα που ξαναπάμε η προσοχή μας εστιάζεται κυρίως στην ανάκαμψη, που είναι το πρώτο στοιχείο που μπορεί να εγγυηθεί μια μακροπρόθεσμη επιτυχία.

Πλήρης ανάκαμψη

Μέχρι τη συμπλήρωση μιας εβδομάδας προπονήσεων CrossFit πιθανότατα θα υπήρξε ημέρα που κοιμηθήκαμε πριν πάρουμε το βραδινό μας ή θα αντιμετωπίσαμε δυσκολίες να ανέβουμε τις σκάλες του σπιτιού μας. Αυτές οι καταστάσεις είναι εντελώς φυσιολογικές. Αντανακλούν τη σκληρή δουλειά που κάνουμε στις προπονήσεις.
Εάν ακούγονται διασκεδαστικά και αστεία είναι πράγματα που πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη. Για να ανακάμψει το σώμα συστήνονται 7-8 ώρες ποιοτικού ύπνου τη νύχτα και η κατανάλωση τουλάχιστον 2 λίτρων νερού. Επίσης θα πρέπει να σεβόμαστε το μοτίβο 3 προπονήσεις 1 ημέρα ξεκούραση 2 προπονήσεις 1 ημέρα ξεκούρασης. Η ξεκούραση είναι τόσο σημαντική όσο η συνέπεια.

Η συνέπεια είναι το κλειδί

Τα αποτελέσματα έρχονται με σκληρή δουλειά, ειδικά όταν σκεφτόμαστε να αλλάξουμε μακροχρόνιες κακές συνήθειες. Ένα ή δυο Workout κατά τη διάρκεια της εβδομάδας δεν είναι αρκετά. Ίσως 3 με 4 να είναι ικανά να δούμε αλλαγές. Η ιδέας είναι να κάνουμε το CrossFit τρόπο ζωής. Μετά από λίγο ούτε που θα θέλουμε να μείνουμε 3 ημέρες χωρίς προπόνηση.

Αυτό ειναι το δυσκολότερο κομμάτι, όμως με την κοινότητα και την απίστευτη ατμόσφαιρα που βασιλεύει σε ένα CrossFit Box, είναι ευκολότερο να το επιτύχουμε σε σχέση με ένα συμβατικό γυμναστήριο.

Γενικοί Αριθμοί

Τα αποτελέσματα στο σώμα και στη διατροφή θα εμφανιστούν μετά από 3-4 προπονήσεις την εβδομάδα. Για να κάνουν την εμφάνιση τους θα πρέπει να νιώθουμε εξουθενωμένοι και να θέλουμε να φάμε πολύ φαγητό μετά την προπόνηση. Οι σωματικές αλλαγές θα εμφανιστούν μετά από 4 εβδομάδες συνεπούς εβδομαδιαίας προπόνησης σε συνδυασμό με σωστή διατροφή. Αυτές οι αλλαγές ποικίλουν ανάλογα το αθλητικό υπόβαθρο, πόσο σκληρά πιεζόμαστε στις προπονήσεις και πως διαχειριζόμαστε τη ζωή μας εκτός γυμναστηρίου. Αν όλα τα κριτήρια πληρούνται δεν υπάρχει περίπτωση να μην δούμε σύντομα αλλαγές.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

one × five =