Πως να αντιμετωπίσετε το φόβο και το άγχος πριν από τα Workout των CrossFit Open

0
968

Απέχουμε μόλις λίγες ημέρες από την ανακοίνωση του πρώτου Open Workout για το 2018. Βεβαιωθείτε οτι ο φόβος και το άγχος δεν σας επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό.

Τα Open είναι προ των πυλών και παράλληλα με τον ενθουσιασμό υπάρχει πάντα ένα κομμάτι φόβου / προσμονής. Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό και με πολλούς τρόπους θα σας βοηθήσει να αποδώσετε καλά. Ωστόσο, είναι σημαντικό να μην αφήσετε αυτόν τον φόβο να σας κυριεύει και να επηρεάσει αρνητικά την απόδοσή σας και την απόλαυση της εμπειρίας.

Παρακάτω θα δείτε μια λίστα που θα σας βοηθήσει να παραμείνετε ψυχολογικά συγκεντρωμένοι στο ταξίδι των CrossFit Open.

Οι ανθρώπινες αντιδράσεις στον φόβο, την προσμονή και το άγχος μπορούν να εκδηλωθούν με πολλούς τρόπους που δεν είναι προφανείς ή άμεσα σχετιζόμενοι. Μέσω της παρακάτω λίστας χρησιμοποιήστε τα σημεία εκείνα που θα σας καταστήσουν ψυχολογικά προετοιμασμένους για τα Open workout και όχι μόνο.

ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ
Αρρώστιες, βήχας, κρυολόγημα κτλ δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν, εμφανίζονται συχνά λίγες ημέρες πριν την έναρξη των Open και οδηγούν σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση.
* Δεχτείτε το και μην το κάνετε χειρότερο από οτι είναι.
* Μην εστιάζετε σε αυτό, μη μιλάτε σε όλους για αυτό και μην το εσωτερικεύετε.
* Ακολουθήστε τη θεραπεία και ανακάμπτει.
* Ξεκουραστείτε περισσότερο. Υπάρχουν πολλοί στην ίδια κατάσταση.

ΓΝΩΜΕΣ
Ο Καθένας έχει από μια σωστά; Το ξέρετε οτι θα συμβεί και θα δεχθείτε πολλές από την οικογένεια, τους φίλους, τους συναθλητές και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι περισσότερες γνώμες είναι αβλαβείς αλλά κάποιες τις εσωτερικεύουμε.
* Λαμβάνετε υπόψιν μόνο τις σημαντικές. Γενικά αυτές προέρχονται από τον προπονητή, τον φυσιοθεραπευτή, αυτόν που σας προετοιμάζει διανοητικά και από αυτόν που εμπιστεύεστε απόλυτα.
* Μην λαμβάνετε τα αρνητικά σχόλια προσωπικά. Αυτά θα μπορούσαν να κάνουν με την απόδοση σας, την ικανότητα σας, τη στρατηγική σας, την προετοιμασία σας κτλ.
* Προσπαθήστε και δημιουργήστε μια αυτόματη απάντηση σε όλες τις γνώμες. Αφήστε τη γνώμη/ κριτική να περασέι και να σας αφήσει ανεπηρέαστους.

ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Με τη διατροφή σας δε πρέπει να παίζετε. Στα μέσα των CrossFit Open δεν είναι η κατάλληλη στιγμή να προσθέσετε νέα τρόφιμα ή συμπληρώματα. Συνεχίστε με το ίδιο πλάνο και μην το αλλάζετε. Κάντε οτι κάνατε και τροφοδότη πατε το σώμα σας κατάλληλα για μα ανταπεξέλθει.

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
Είτε είστε αθλητές που έχετε ως στόχο τα Regionals και τα CrossFit Games είτε ασκούμενοι που κλιμακώνετε τα Workout και συμμετέχετε για πρώτη φορά στα Open αυτά θα βοηθήσουν:
* Συγκεντρωθείτε στον εαυτό σας(δεν είναι εγωιστικό) και βάλτε τα δυνατά σας.
* Στη συνέχεια υποστηρίξετε τους υπόλοιπους του γυμναστηρίου.

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ
Αυτό που συμβαίνει συχνά είναι ότι πέφτουμε στην παγίδα του υπέρ- ανταγωνισμού και της υπό-προπόνησης κατά τη διάρκεια των CrossFit Open. Αυτό μεταφράζεται στο οτι εκτελείτε τα Open Workout πολλές φορές και πρέπει να ξεκουραστείτε όλη την εβδομάδα για να ανακάμψετε εγκαίρως για το επόμενο, πράγμα που δεν έχει κανένα απολύτως νόημα.
Στη περίοδο αυτή ακριβώς όπως σε κάθε άλλο άθλημα θέλουμε να διατηρήσουμε ή να αυξήσουμε τα επίπεδα φυσικής κατάστασης μας, γι ‘αυτό οτι κάνουμε πρέπει να το κάνουμε σωστά!
Θυμηθείτε το “γιατί” (γιατί κάνετε Crossfit;).

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

two × 4 =