Επίπεδη κοιλιά: 7 Πράγματα που πρέπει να κάνεις για να την αποκτήσεις

0
2306

Αρκετοί είναι οι άντρες που έχουν σε γενικές γραμμές αδύνατο σώμα και κυρίως πόδια, αλλά η κοιλιά τους είναι πρησμένη και ενώ προσπαθούν χύνοντας αρκετό ιδρώτα καθημερινά στο γυμναστήριο δεν μπορούν με τίποτε να αποκτήσουν επίπεδο στομάχι.

Η πρώτη σκέψη όλων μας όταν βλέπουμε έναν άνθρωπο με στομάχι είναι συνήθως ότι φταίει το αλκοόλ. Δεν είναι όμως το μόνο που το προκαλεί. Γενικότερα θα πρέπει να προσέχεις την διατροφή σου και τώρα είναι η καλύτερη περίοδος μιας και το καλοκαίρι δεν απέχει πολύ, αλλά έχεις υπεραρκετό χρόνο για να το πετύχεις.

Τι θα πρέπει λοιπόν να κάνεις για να δεις τα επιθυμητά αποτελέσματα;

Τι πρέπει να κάνεις για να αποκτήσεις επίπεδο στομάχι;

Πιες πολύ νερό

Το νερό είναι ότι πιο χρήσιμο σε μία ισορροπημένη διατροφή, καθώς βοηθάει το σώμα μας να διατηρήσει την κατάλληλη ισορροπία των υγρών, με αποτέλεσμα να σταματάει η κατακράτηση, ενώ φυσικά μας φουσκώνει κάνοντας μας να τρώμε λιγότερο.

Ακόμη κι αν δεν μπορείς να πίνεις σκέτο νερό αρκετά συχνά όπως χρειάζεται, μπορείς να στύβεις μέσα στο ποτήρι σου νερό, πορτοκάλι ή ακόμη και να κόβεις φέτες αγγούρια για να του δώσεις γεύση.

Πιες πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι βρίσκεται μέσα σε όλες τις αποτελεσματικές δίαιτες και φυσικά δεν είναι τυχαίο. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι βοηθά στη μείωση του λίπους της κοιλιάς, χάρις στις κατεχίνες που περιέχει, δηλαδή στα αντιοξειδωτικά. Για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα θα πρέπει να το πίνεις πριν από την προπόνηση σου.

Φτιάξε smoothies

Τα Smoothies είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κρατήσεις τον οργανισμό σου ενυδατωμένο. Μπορείς να φτιάξεις ένα smoothie που θα μειώσει το σωματικό σου λίπος και να αυξήσει τη μυϊκή σου μάζα. Το καρπούζι και ο ανανάς είναι τα πιο αποτελεσματικά φρούτα που μπορείς να χρησιμοποιήσεις.

Χρησιμοποίησε τζίντζερ

Το τζίντζερ βοηθάει στη μείωση του φουσκώματος. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να προσθέσεις λίγο φρεσκοτριμμένο τζίντζερ στο πράσινο τσάι ή ακόμη και να το βράσεις για να το κάνεις σαν τσάι. Δες ακόμη 5 λαχανικά με πρωτεΐνες που δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή σου!

Πιες τσάι μέντας

Η μέντα βοηθάει τρομερά το πεπτικό σύστημα μιας και είναι χωνευτική. Οπότε και αυτή μπορείς να την βάλεις μέσα στο τσάι σου.

Απέφυγε τα αλκοολούχα ποτά

Το αλκοόλ κάνει το σώμα σου να αποθηκεύει το περισσότερο από το λίπος που καταναλώνεις και σε κάνει να καις έως και 36% λιγότερο λίπος από ότι θα έκαιγες κανονικά. Επίσης, εμποδίζει την αναπαραγωγή των ορμονών που βοηθούν στην καύση του λίπους.

Απέφυγε τα αναψυκτικά

Τα αναψυκτικά είναι φουλ στην ζάχαρη και ως γνωστόν η ζάχαρη μόνο κακό μπορεί να κάνει στο σώμα σου, καθώς θα αποθηκεύσει το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς. Οπότε μπορείς να τα αντικαταστήσεις με ένα ποτήρι φυσικό χυμό, θα κάνεις καλό και στην υγεία σου.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

3 × two =