Είναι απαραίτητο να προετοιμαστείτε για τα CrossFit Open;

0
411

Πλησιάζει και πάλι αυτή η εποχή του χρόνου.
Το Instagram μετράει αντίστροφα ήδη τις ημέρες που απομένουν για την ανακοίνωση του πρώτου Open Workout. Οι αθλητές προγραμματίζουν τις προπονήσεις τους για τα Open και αναζητούν βοηθητικές ασκήσεις της τελευταίας στιγμής για τα Muscle Ups. Ορισμένοι πιστεύουν ότι εξακολουθούν να έχουν αρκετό χρόνο για να σκεφτούν την εφαρμογή μιας νέας κίνησης στο οπλοστάσιό των δεξιοτήτων τους ενώ άλλοι «πηδούν» από τον έναν προγραμματισμό στον άλλον.
Αν αναλύσουμε τα Workout και εξετάσουμε τον προγραμματισμό όλου του χρόνου ενός Box, πρέπει να ανησυχούμε πραγματικά για την προετοιμασία των Open;

Προηγούμενα Open Workout.
Τα Open Workout, από το 2011, δεν αποτελούν δοκιμασία δύναμης αλλά και έντασης, αντοχής και δεξιοτήτων. Όλες οι κινήσεις του CrossFit που χρησιμοποιούνται στα Open είναι λίγο πολύ γνωστές γι’ αυτό και ορισμένες φορές είναι εύκολο να προβλεφθεί ένα Open Workout.
Εισάγονται νέες ασκήσεις, αλλά δεν εμφανίζονται ως έκπληξη. Οι αλτήρες δεν προκάλεσαν σοκ, καθώς θα έπρεπε να ήταν μέρος της προπόνησης ούτως ή άλλως και ο Dave Castro επιβεβαίωσε ότι όλα τα Affiliate Boxes είχαν γνώση επ’ αυτού.
Δεν υπάρχει λοιπόν άσκηση που δεν έχει εκτελεσθεί καθ ‘όλη τη διάρκεια του χρόνου στο γυμναστήριο. Εάν έχετε ως στόχο τα Open, τότε δε θα πρέπει να παραλείπετε μαθήματα και πρέπει να αφοσιωθείτε και να είστε συνεπείς στη προπόνηση σας.

Πολύ αργά για νέες ασκήσεις;
Συνήθως περιμένουμε μέχρι την τελευταία στιγμή να μάθουμε μια νέα δεξιότητα, τη στιγμή που θα έπρεπε να υπάρχει ένα περιθώριο τουλάχιστον 6 μηνών.
Το σώμα πρέπει να απομνημονεύσει νέα μοτίβα και στη συνέχεια να τα επαναλάβει ξανά και ξανά. Συνεχίζουμε μέχρι να εφαρμόσουμε τη νέα δεξιότητα στο Workout, υπό πίεση, κόπωση και άγχος. Αυτή η διαδικασία απαιτεί χρόνο. Αν σκέφτεστε να μάθετε μια νέα δεξιότητα τώρα, όπως το Muscle Up, είναι ήδη πολύ αργά.
Μπορείτε να αρχίσετε να δουλεύετε σε μια νέα κίνηση, αλλά με τον ταπεινό στόχο να μπορείτε να την εκτελέσετε άρτια σε διάστημα 6 μηνών ή ένα χρόνο.

Η ένταση είναι το κλειδί.
Σύμφωνα με τον Pat Sherwood, η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μια προπόνηση στο Box και στα Open Workout, είναι η ένταση.
Κατά τη διάρκεια των Open, βρίσκεστε σε μια διοργάνωση, προσπαθείτε να ανταγωνιστείτε τον συναθλητή σας ή προσπαθείτε ένα σπάσετε έναν χρόνο. Αν εκτελέσετε το Workout υπό το βλέμμα του πλήθους(συναθλητές) που είναι άγριο, με την αδρεναλίνη να χτυπά κόκκινο τότε θα αποδώσετε 300% καλύτερα σε σύγκριση με μια «κανονική» ημέρα.

Πώς να προσεγγίσετε τα Open.
Είναι περίπλοκο να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον ανταγωνισμού μιας διοργάνωσης κατά τη διάρκεια ενός CrossFit μαθήματος. Επομένως, δεν υπάρχει τίποτα που να μπορείτε να κάνετε παρά να παρακολουθείτε τακτικά τα μαθήματα και να αυξάνετε την ένταση.
Δεν χρειάζεται να αγνοείτε τις ημέρες ξεκούρασης, γιατί πρέπει να δουλέψετε πιο σκληρά για τα Open. Αν το κάνετε, θα αυξηθεί απλώς ο κίνδυνος τραυματισμού.
Θα πρέπει να επικεντρωθούμε στη διασκέδαση, να απολαύσετε την απίστευτη ατμόσφαιρα που βασιλεύει κατά τη διάρκεια των Open.

Ποιος πραγματικά χρειάζεται να ανησυχεί για την προετοιμασία των Open;
Οι αθλητές που βρίσκονταν σε έναν κύκλο δύναμης ή άρσης βαρών και έχουν αποφύγει πλήρως τα metcon workout. Πρέπει να επιστρέψουν σε αυτό και πιθανότατα θα επωφεληθούν από ένα προγραμματισμό αφoσιμωμένο στις ασκήσεις gymnastics και barbell cycling υπό καταστάσεις πίεσης και άγχους.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

9 + 16 =