Δείγμα διατροφής αθλητή που προπονείται 2 φορές την ημέρα

0
2355
crossfit-paleo-chart
Θα σας αναφέρουμε ένα δείγμα διατροφής αθλητή που προπονείται 2 φορές την ημέρα:
1. Αμέσως μετά το ξύπνημα, πρωινο!
Θα πρέπει να περιέχει υδατάνθρακα και αρκετά καλή ποσότητα ποιοτικής πρωτεΐνης. Η καλύτερη επιλογή ειναι οι νιφάδες βρώμης ή κουάκερ σε συνδυασμό με σκόνη πρωτεΐνης και φρούτα. Μπορείτε να το ετοιμάσετε εύκολα και δε θα σας πάρει χρόνο. Είναι επίσης πλούσιο σε φυτικές πρωτείνες πράγμα που θα σας χορτάσει.
2. Γεύμα μεταπροπονητικό.
Μετά από ένα γρήγορο μπάνιο είστε έτοιμοι για το μεταπροπονητικό σας γεύμα. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει μια σύνθεση πρωτεΐνης και ύδατανθρακα με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη που βοηθά στη αποκατάσταση του γλυκογόνου στους μύες και στην γρήγορη ανάκαμψη του οργανισμού. Για παράδειγμα scoop πρωτεΐνης με φρούτα όπως η μπανάνα η χουρμάδες με μέλι.
3. Πριν το μεσημεριανό.
Για πριν το μεσημεριανό, θα πρέπει να καταναλώνετε μικρά snack που αφομειώνονται εύκολα, όπως τα smoothies. Τα smoothies ειναι μια βολική επιλογή snack για οποιαδήποτε στιγμή. Δεν απαιτεί χρόνο και μπορείτε να το μεταφέρετε μέσα στο shaker. Καταναλώστε το και ικανοποιήσετε την πείνα σας.
4. Μεσημεριανό.
Έφτασε η ώρα για το μεσημεριανό. Αυτό πρέπει μα είναι ιδιαίτερα εύπεπτο καθώς δε θέλετε να σας πάρει από κάτω μέτρα την κατανάλωση του. Μια καλή επιλογή ειναι ψάρι με λαχανικά και άγριο ρύζι ή κινόα. Είναι γρήγορο, διατροφικό και εύπεπτο.
5. Γεύμα πριν τη προπόνηση.
Καθώς πλησιάζει το απόγευμα, είναι ώρα για τη δεύτερη προπόνηση της ημέρας για αυτό χρειάζεστε και δεύτερο γεύμα πριν τη προπόνηση 30-45 λεπτά πριν από αυτή. Επιλέξτε τρόφιμα με υψηλές ποσότητες ενέργειας όπως φρούτα.
6. Μετά τη προπόνηση.
Μέτρα τη προπόνηση απαιτείται να φάτε κάτι. Μια επιλογή είναι να καταναλώσετε οτι και το πρωί. Επειδή ειναι χρονοβόρο να ετοιμάσετε δυο διαφορετικά μεταπροπονητικά γεύματα φτιάξτε μεγαλύτερη ποσότητα και καταναλώστε το ίδιο και το απόγευμα.
7. Βραδινό.
Πίσω στο σπίτι. Θα πρέπει να έχετε ένα καλά ισορροπημένο γεύμα το οποίο πρέπει να είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη και λιπαρά. Ομελέτα η άπαχο κρέας είναι μια καλή επιλογή σε συνδυασμό με βραστά η ψητά λαχανικά.
8. Snack πριν τον ύπνο.
Αν θέλετε ένα snack αργά το βράδυ θα σας προτείναμε ένα Shake καζείνης. Όπως βλέπετε μια υγιεινή διατροφή δε χρειάζεται να είναι ακριβή και χρονοβόρα. Αν κάνετε ένα πλάνο και οργανώσετε σωστά τις ημέρες θα μάθετε να τρώτε σωστά και θα σταματήσετε τις κακές διατροφικές συνήθειες.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

18 + 9 =