Γιατί πρέπει να σταματήσουμε να ανταγωνιζόμαστε κατά τη διάρκεια των WOD;

0
897

Κάνουμε CrossFit πέντε φορές την εβδομάδα για μια ολόκληρη ώρα καθημερινά. Ακούμε επιμελώς τις οδηγίες του προπονητή και είμαστε 100% έτοιμοι κατά τη διάρκεια της προπόνησης μας. Στο μυαλό μας είναι ότι θέλουμε να καταρρίψουμε το προσωπικό ρεκόρ μας ή να βελτιώσουμε τον χρόνο σε ένα benchmark workout, απογοητευόμαστε όταν δεν έχουμε καλή απόδοση. Το ακούμε πάντα: ο όγκος και οι επαναλήψεις είναι το κλειδί στο CrossFit. Είναι αλήθεια;

Ο τρόπος προπόνησης των αθλητών αλλάζει και ίσως είναι καιρός τόσο για τους δύο προπονητές όσο και τα μέλη να επανεξετάσουν την «ένταση» κατά τη διάρκεια των WOD.

Γιατί;

Ο Ben Bergeron σε ένα από τα podcast του υπογραμμίζει τη διάκριση μεταξύ προπόνησης, εξάσκησης και ανταγωνισμού. Αυτά τα τρία στοιχεία δεν διαχωρίζονται πάντοτε στη δομή των WOD και επομένως δεν είναι σαφή στο μυαλό των μελών. Τονίζει την ανάγκη προσαρμογής της έντασης κατά την προπόνηση, επισημαίνοντας τη σημασία της τεχνικής, της εκτέλεσης με μειωμένα φορτία και τη χαμηλότερη ένταση.

Μηχανική και Κινήσεις.

Τις περισσότερες φορές, όταν εκτελούμε ένα Workout  και θέλουμε να νικήσουμε τον συναθλητή μας ή να καταρρίψουμε το PR μας, ξεχνάμε την ορθή εκτέλεση και την τεχνική. Εάν αυτό το επαναλαμβάνουμε πέντε φορές την εβδομάδα, καθιστά αδύνατο να προχωρήσουμε σε πιο περίπλοκες ασκήσεις της άρσης βαρών και της ενόργανης γυμναστικής.

Κατά τη διάρκεια της προπόνησης, θέλουμε να δώσουμε ό, τι καλύτερο μπορούμε από άποψη νοοτροπίας, να επιδείξουμε επιμονή και να αποδείξουμε ότι αντέχουμε. Αυτό το κάνουμε εις βάρος των μυών του σώματος μας που τους επιβαρύνουμε ανεπανόρθωτα. 

Χαμηλής έντασης Workout.

Όλα τα παραπάνω θέτουν μια ερώτηση την οποία δεν έχουμε συναντήσει ποτέ πριν: Πώς μετράμε την ένταση σε μια προπόνηση;

Αν πηγαίνουμε κάθε μέρα στα όρια, σημαίνει ότι ανταγωνιζόμαστε καθημερινά. Αυτές οι συνθήκες, είναι καθημερινή πρόκληση για το σώμα να ανακάμψει φυσιολογικά. Επίσης σε αυτές τις συνθήκες υψηλής έντασης εκτελούμε διατηρώντας  τη σωστή τεχνική καθ’ όλη τη διάρκεια της προπόνησης, αλλά επιβάλλοντας πολύ συχνά ένα λανθασμένο μοτίβο κινήσεων.

Ανταγωνισμός μία φορά την εβδομάδα.

Μία φορά την εβδομάδα, κάθε Παρασκευή για παράδειγμα, ανεξάρτητα από την προγραμματισμένη προπόνηση, θα ξεχάσουμε τη τεχνική και θα το διασκεδάσουμε  εκτελώντας ασταμάτητα. Μόνο για εκείνη την ημέρα, ο πίνακας βαθμολογίας θα έχει σημασία.

Ο χρόνος που αφιερώνεται στην τεχνική θα φανεί κατά τη διάρκεια αυτών των προπονήσεων. Θα αισθάνεστε καλύτερα ενεργοποιημένοι, η “φόρμα” σας θα παραμένει σταθερή, βελτιώνοντας άμεσα τις επιδόσεις σε όλη τη διάρκεια του Workout.

Πηγή: www.crossfitsoulrebel.com

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Please enter your comment!
Please enter your name here

eighteen − thirteen =